12 اسفند 1398 - 08:02

مجمع عمومی بانک قرض الحسنه رسالت برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بانک قرض الحسنه رسالت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال۱۳۹۷ با حضور بیش از۶۱/۷ درصد سهامداران در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۲۱۲۱
مجمع عمومی بانک قرض الحسنه رسالت برگزار شد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، جلسه این مجمع با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده حسابرس و بازرس قانونی همچنین با ترکیب هیأت رئیسه مجمع (علی سلطانی چاکینی به عنوان رئیس مجمع، حسن امیری خانمکانی ناظر اول، محمد کمساری بنانی ناظر دوم و مجتبی قادرنظری منشی جلسه) برگزار شد.


در ابتدای مجمع، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با ارائه گزارشی از عملکرد بانک گفت: در سال ۹۷ بانکداری اجتماعی را که سال های گذشته پایه گذاری شده بود به نحو احسن عملیاتی شد.  محمدحسین حسین زاده افزود: بعد از توسعه بانکداری اجتماعی، بانکداری بدون شعبه در این بانک کلید خورد و خوشبختانه این مهم در سال جاری به خوبی عملیاتی شد و هم اکنون بانک قرض الحسنه


رسالت به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور فعالیت دارد. مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بااشاره به دیگر اقدامات این بانک در سال جاری اظهارداست: همسو با اهداف بانکداری بدون شعبه، چهار مرکز خدمات سپرده، خزانه داری ومبادلات، عملیات اعتباری و مرکز امداد مشتریان راه اندازی شده است.


حسین زاده نیروی انسانی را مهمترین سرمایه هرسازمان برشمرد و گفت: با عملیاتی شدن بانکداری دیجتیال و جمع آوری شعب تعدیل نیروی نخواهیم داشت و صرفا نحوه فعالیت کارکنان تغییر خواهد کرد. در این مجمع صورت های مالی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند۹۷ مورد تایید وتصویب قرار گرفت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر