12 اسفند 1398 - 10:48
از سوی سازمان هلال احمر صورت گرفت؛

تقدیر از حمایت‌های بشردوستانه پرداخت الکترونیک سامان

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از همیاری‌ها و کمک شرکت پرداخت الکترونیک سامان برای فراهم آوردن شرایط مناسب و مسیرهای در دسترس جمع‌آوری کمک‌های نقدی هم‌وطنان از مدیرعامل سپ تقدیر کرد.
کد خبر : ۱۱۲۱۳۷
سپ

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌عمومی سپ، در این نشست که عصر روز شنبه برگزار شد محمد نصیری با اعلام خبر جمع‌آوری بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله و سیل‌، از طریق راهکارهای پرداخت *۷۲۴# و اپلیکیشن ۷۲۴ با تقدیر از عملکرد خوب و مناسب شرکت پرداخت الکترونیک سامان در ارایه این خدمات با اهدای لوح تقدیر و تندیس داوطلبان جمعیت هلال احمر از تلاش حسین واعظ قمصری و همکاران سپ که در این مسیر از سال ۱۳۹۶ تا امروز این نهاد مردمی را همراهی کردند قدردانی کرد.


حسین واعظ قمصری، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سامان هم با تشکر از این قدردانی، با تشریح برنامه‌های شرکت پرداخت الکترونیک سامان برای ارایه راهکارهای ساده پرداخت برای هم‌وطنان، اعلام آمادگی کرد که هم‌اکنون با فراگیر شدن شرایط نگران‌کننده و شیوع ویروس کرونا در کشور، باز هم مسیری ساده و آسان برای دریافت کمک‌های نقدی ایرانیان فراهم کند تا با کمک جمعیت هلال احمر، وسایل بهداشتی مورد نیاز محرومان و هم‌وطنان مناطق دور افتاده تهیه شود و از شیوع این بیماری در میان آنها پیشگیری شود.


به گفته مدیرعامل سپ، گزینه احسان در اپلیکیشن ۷۲۴ سریع‌ترین و ساده‌ترین مسیر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی هم‌وطنان برای تهیه پکیج های بهداشتی و ارسال آنها به مناطق محروم است.


بنابراین اعلام، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر هم از این پیشنهاد استقبال و اعلام آمادگی کرد که هدایا نقدی جمع‌آوری شده از طریق اپلیکیشن ۷۲۴ در راه تهیه ماسک، دستکش و اقلام بهداشتی و ارسال آنها به مناطق دورافتاده و محروم کشور صرف ‌شود.


شرکت پرداخت الکترونیک سامان با راه‌اندازی کد اختصاصی *۷۲۴# و گزینه هلال‌احمر در اپلیکیشن ۷۲۴ خود، راه را برای جذب کمک‌های مردمی به آسیب‌دیدگان زلزله و سیل هموار کرد و در همه این سال‌ها توانست همراه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مایحتاج و موضوعات مورد نیاز آسیب‌دیدگان را تامین کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر