13 اسفند 1398 - 08:07

تقدیر مدیرعامل از کارکنان شعب در همکاری برای پیشگیری از کرونا

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران طی پیامی از همکاران گرانقدر و تلاشگر شعب سراسر کشور در همکاری برای پیشگیری از بیماری شایع کرونا تقدیر کرد.
کد خبر : ۱۱۲۱۶۶
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در متن این پیام آمده است:


باسلام و آرزوی سلامتی


نیک واقفم، در شرایطی که همه مردم در تکاپوی اقدام برای سلامتی خود و پیشگیری از بیماری هستند و در این مسیر حتی کسب و کار خود را هم تعطیل کرده اند، کارکنان بانکها و از جمله همکاران ایثارگر و ساعی بانک قرض الحسنه مهر ایران در شعب سراسر کشور، بی دریغ در پی خدمت رسانی و انجام وظیفه به هموطنان خود هستند؛ خدمتی که اگر چندثانیه دچار اختلال شود بسیاری از امور در کشور با مشکل جدی مواجه می شود.


اگرچه شاید خدمات شما همکاران گرامی در ویترین اقدامات پیشگیرانه و درمانی بیماری شایع در کشور گذاشته نمیشود و کسی یادآور این خدمات در این شرایط سخت نیست، اما به خوبی آگاهم تلاش همکارانم به عنوان یکی از خدمات پشتیبان در این شرایط و ایثار و گذشت شما در پاسخگویی توأم با تکریم به مشتریان کاری بس بزرگ و ارزشمند است و در جریان نیکی و مهرورزی انسان دوستانه ثبت خواهد شد.


از همین رو لازم می دانم از همکاری، صبوری، همدلی و تلاش بی وقفه همه همکاران عزیزم در شعب سراسر کشور تقدیر و تشکر نمایم؛ در این راستا در کنار پیش بینی تمهیدات بهداشتی در شعب، اقداماتی برای کاهش حجم کاری شعب بانک درنظر گرفته شد.


هماهنگی برای کاهش معرفی تسهیلات گیرندگان در تفاهم نامه های سراسری، کاهش ساعت کاری شعب براساس مصوبه استانداری ها، اطلاع رسانی به مشتریان برای استفاده از خدمات غیر حضوری بانک و همچنین تمهیدات بهداشتی در استفاده از خدمات بانکی و حضور در شعب بانک و ... در رأس این اقدامات بوده است.


در این مدت از مدیران شعب استان ها نیز انتظار می رود تا با سرکشی بیشتر از شعب با همکاران همدلی و وفاق بیش از پیش داشته باشند.


بی شک، در سایه عنایت خداوند متعال و با بردباری و صبری که همیشه ایام در وجود همکاران گرانقدرم نهادینه بوده است، در این برهه از زمان هم مشکلات احتمالی را پشت سرمی گذاریم و مهربانی و مودت پشتیبان سلامتی شما و خانواده های محترمتان خواهد بود.


از درگاه خداوند سبحان سلامتی، سربلندی و امید را برای یکایک شما همکاران محترم و خانواده های گرامی تان آرزومندم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر