13 اسفند 1398 - 13:43

رونمایی از کتاب «اصول توسعه حرفه‌ای مدیران صنعت پولی و بانکی»

رونمایی از کتاب اصول توسعه حرفه‌ای مدیران صنعت پولی و بانکی با حضور عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون صورت گرفت.
کد خبر : ۱۱۲۱۹۸
رونمایی از کتاب «اصول توسعه حرفه‌ای مدیران صنعت پولی و بانکی» در بانک توسعه تعاون

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون صبح امروز در جلسه رونمایی کتاب اصول توسعه حرفه‌ای مدیران صنعت پولی و بانکی اظهار داشت: مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون، فعالیت‌های مناسبی در راستای توسعه دانش بانکی و تخصصی میان همکاران داشته است.


نجفی که عهده‌دار تدوین پیشگفتار این کتاب بوده است در همین رابطه افزود: تدوین کتاب به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارهای مستندسازی دانش و پژوهش مطرح است که این مرکز با اقدامات مناسب در این زمینه، در مسیر حفظ و ذخیره دانش سازمانی گام برمی‌دارد.


وی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از بانک‌های جوان نظام بانکی، از بانک‌های پیشرو در فعالیت‌های علمی و پژوهشی به شمارمی‌آید گفت: سازمان‌های دانش‌محور از پیشروترین سازمان‌ها محسوب می‌شوند که با به‌کارگیری تکنیک‌ها و روشهای جدید و مبتنی بر پژوهش و دانش روز سعی در ارتقاء سطح کارکنان خود رادارند.


عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به عملکرد مرکز آموزش و پژوهش بانک در پیگیری مراحل برگزاری المپیاد کارکنان نظام بانکی گفت: این مرکز برنامه‌های بلندمدتی در آماده‌سازی کارکنان و آشنایی و ارتقای سطح همکاران در مواجهه با مسائل و مباحث علمی و حرفه‌ای به اجرا درآورده است و حضور یکی از همکاران به‌عنوان طراح سوال در بانکداری بین‌الملل و ارزی نیز بسیار حائز اهمیت است.


کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون گفت: صنعت بانکداری همگام با پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات و به‌کارگیری ابزارها و روش‌های جدید، دائماً در حال ارتقا و افزایش سطح می‌باشد، ازاین‌رو لازم است برنامه‌های ارتقای دانش و تخصص کارکنان بانک با رویکردهای نوین و کاربردی به مرحله اجرا درآید.


وی بابیان اینکه یکی از محورهای فعالیت مرکز، حمایت از فعالیت‌های دانشی و پژوهشی همکاران می‌باشد از رونمایی سه عنوان کتاب جدید در آینده‌ای نزدیک خبر داد.


لازم به ذکر است کتاب اصول توسعه حرفه‌ای مدیران صنعت پولی و بانکی در پنج فصل «حدودوثغور توسعه حرفه‌ای مدیران»، «حرفه‌ای گرایی در مدیران بانک»، «شایستگی مدیران»، «توسعه حرفه‌ای مدیران پولی و بانکی» و «الگوی توسعه حرفه‌ای مدیران بانک» توسط حسن عاشقی معاون اداره کل آموزش بانک توسعه تعاون تدوین گردیده است.


گفتنی است در این جلسه همچنین از سعیده رحیمی معاون عملیات ارزی و اعتبارات امور بین‌الملل بانک توسعه تعاون که به‌عنوان طراح سوالات بانکداری بین‌الملل المپیاد کارکنان نظام بانکی حضورداشته با اهدای لوح تقدیر و جایزه ویژه تقدیر به عمل آمد. در المپیاد کارکنان نظام بانکی که با حضور همکاران نخبه نظام بانکی برگزار شد، کارکنان بانک توسعه تعاون به رتبه‌های ارزشمندی در سطح انفرادی نائل آمدند و درمجموع نیز بانک توسعه تعاون رتبه دوم بانکی را به دست آورد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر