14 اسفند 1398 - 10:08

تمهیدات بانک دی برای کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب

بانک دی به منظور مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم برای تسهیل استفاده هم‌میهنان محترم از درگاه‌های غیر حضوری را اجرایی کرد.
کد خبر : ۱۱۲۲۲۴
بانک دی به منظور مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم برای تسهیل استفاده هم‌میهنان محترم از درگاه‌های غیر حضوری را اجرایی کرد.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک دی، بر اساس ابلاغ بانک مرکزی که با هدف کاهش مراجعه حضوری مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز به شکل موقت اجرایی شده است، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازهای بانک دی بدون تغییر کارمزد از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانه‌ روز از مبدا هر کارت به ۵۰ میلیون ریال افزایش می یابد.




بر اساس این گزارش، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت به وسیله پرداخت سازها از ۱۰ میلیون ریال به ۳۰ میلیون ریال با حصول اطمینان از انطباق شماره ملی دارنده کارت و شماره ملی دارنده سیم کارت انجام دهنده تراکنش قابل افزایش است که با توجه به خطرات ناشی از سوء استفاده‌های احتمالی در صورت اعمال نشدن کنترل مزبور، افزایش سقف انتقال وجه مجاز نخواهد بود.
همچنین آن دسته از مشتریان بانک دی که تاریخ کارت بانکی آن ها منقضی شده است، بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک می توانند از تاریخ انقضاء به مدت سه ماه از کارت خود استفاده کنند.
بانک دی طبق روال سال‌های گذشته و به منظور کاهش مراجعه مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز، سقف برداشت نقدی درون بانکی را از دو میلیون ریال به پنج میلیون ریال افزایش داده است.
گفتنی است بر اساس این بخشنامه  که تا اطلاع ثانوی لازم الاجرا بوده تعداد تلاش‌های متوالی ناموفق رمز دوم در هر شبانه روز به پنج بار افزایش یافته است. 


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر