14 اسفند 1398 - 11:40
توسط بانک‌ پاسارگاد انجام گرفت:

افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت و برداشت نقدی از خودپرداز

بانک‌پاسارگاد برای کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعبه‌ها جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، سقف برداشت نقدی از خودپرداز و انتقال وجه کارت به کارت بر روی خودپرداز و کیوسک‌های این بانک را افزایش داد.
کد خبر : ۱۱۲۲۳۰
لوگوی بانک پاسارگاد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد،  این بانک جهت فراهم کردن زمینه برای دریافت خدمات بانکی،  بدون مراجعهحضوری به شعبه‌ها،  سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک‌ها را از مبلغ ۳۰ میلیون ریال به مبلغ ۵۰ میلیون ریال در روز برای کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد افزایش داد.  این بانک‌ پیش از این نیز سقف انتقال وجه کارت به کارت بر رویدرگاه‌های غیرحضوری (اینترنت و موبایل)  را از مبلغ ۳۰ میلیون ریال به مبلغ ۵۰ میلیون ریال در روز برای کارت‌های نقدی افزایشداده‌بود.


بانک پاسارگاد در اقدامی دیگر،  سقف برداشت نقدی با کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد را از طریق دستگاه‌های خودپرداز این بانک،  ازمبلغ ۲ میلیون ریال به مبلغ ۵ میلیون ریال افزایش داد. این بانک علاوه بر اقدامات یادشده،  کارت‌های نقدی که از ابتدا تا انتهای اسفند سال ۱۳۹۸ منقضی می‌شوند را بدون نیاز به مراجعهمشتریان به شعبه‌ها،  تا اسفند سال ۱۳۹۹ به‌طور خودکار تمدید کرد.


گفتنی است سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد اعم از بانکداری مجازی،  همراه‌بانک پاسارگاد،  سامانه پرداخت اینترنتیسایت بانک،  کیپاد،  تلفن‌بانک،  سامانه #۷۲۰* و ... با ارایه اکثر خدمات بانکی به مشتریان،  مراجعه حضوری به شعبه‌ها را به حداقلممکن می‌رساند.


گفتنی است سامانه جامع ارتباط با مشتریان در سایت بانک‌پاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm و مرکز مشاوره واطلاع‌رسانی این بانک‌ به شماره ۸۲۸۹۰ به صورت شبانه‌روزی،  آماده پاسخگویی به سؤالات هم‌میهنان است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر