14 اسفند 1398 - 14:11
افتخاری دیگر برای گروه مالی پاسارگاد؛

انتخاب پلی‌پادبه عنوان کاندیدبرتر برای حضوردرمرحله نهاییFit۴Start

«پلی‌پاد» نخستین ابر استریم بازی‌های رایانه‌ای در ایران و خاورمیانه موفق شد از بین ۳۶۶پروژه شرکت‌کننده در Startup Luxembourg Fit۴Start،به‌عنوان یکی از کاندیدهای برترجهت ارائه درمرحله نهایی انتخاب شود.
کد خبر : ۱۱۲۲۴۸
پلی پاد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، «پلی پاد» در شرکت فناپ و با حمایت بانک‌پاسارگاد، در بستر سرزمین هوشمند پاد، امکان تجربه بازی‌های رایانه‌ای کنسولی با کیفیت بالا را بر بستر اینترنت ارائه می‌دهد. به‌عبارت دیگر، کاربر در پلی‌پاد دیگر نیاز به سخت‌افزار جدید و قدرتمند نداشته و قادر است بدون نیاز به دانلود کردن و تنها با استفاده از گوشی‌ تلفن‌همراه، سیستم کامپیوتری و حتی تلویزیون‌های هوشمند، بازی‌های ویدیویی مورد علاقه خود را بازی کند.


تکنولوژی کلاد گیمینگ تنها توسط شرکت‌های معدودی نظیر گوگل، انویدیا، ماکروسافت و سونی ارائه شده و «پلی‌پاد» با ارائه این تکنولوژی و امکاناتی نظیر سیستم‌های بازی گروهی، پخش زنده بازی و قابلیت برگزاری لیگ‌هایی با محوریت بازی‌های گوناگون، تبدیل به محل امن و مناسبی برای بازی‌سازها، بازی‌بازها و استریمرهای ایرانی شده‌است.


Startup Luxembourg Fit۴Start تحتLuxinnovation ؛ یک سازمان شتابدهنده استارتاپی است که از سال ۲۰۱۵ در کشور لوکزامبورگ تأسیس شده و هر ساله با بررسی پروژه‌های ارسالی به این مجموعه از سراسر دنیا در حوزه‌های ict ، هوا-فضا و سلامت به شناسایی، حمایت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مستعد استارتاپی می‌پردازد.


گفتنی است علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت https://play.pod.ir به‌صورت آنلاین بازی‌های استریمی را تجربه و از آن لذت ببرند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر