14 اسفند 1398 - 14:19

ارسال کمک‌های بانک پاسارگاد به قم جهت مقابله با ویروس کرونا

بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی قم، هلدینگ نسیم‌ سلامت پاسارگاد از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد، کمک‌های پزشکی خود را جهت تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قم، برای مقابله با ویروس کرونا ارسال کرد.
کد خبر : ۱۱۲۲۵۰
بانک پاسارگاد کرونا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، هلدینگ نسیم‌سلامت پاسارگاد در راستای تلاش برای افزایش توان مراکز درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا، تعداد یک هزار دست لباس مخصوص کادر پزشکی cover all برای مقابله با ویروس کرونا و تعداد ۷۰ دستگاه ترمومتر به دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی قم ارسال کرد.


بر اساس این خبر، هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد در اقدامی دیگر، برای تسریع در تشخیص بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری، اقدام به آماده‌سازی پایگاه‌های تشخیص سیار در شهرستان قم کرده‌است. به این ترتیب هم‌وطنانی که با بروز برخی از علائم، مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا هستند، در کمترین زمان ممکن در این مراکز ویزیت و ابتلای آنها بررسی خواهد شد.


دکتر علی ابرازه قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از این اقدام بانک و شرکت هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد، تشکر و قدردانی کردند. گفتنی است اقدامات و کمک‌های این هلدینگ برای تجهیز مراکز درمانی کشور جهت مبارزه با ویروس کرونا ادامه خواهد داشت. ‌

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر