17 اسفند 1398 - 09:03

اقدامات ویژه بانک سرمایه جهت صیانت از سلامت مشتریان

به منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب بانک سرمایه، سقف برداشت وجه نقد و انتقال وجه از طریق درگاه های مختلف این بانک افزایش یافت.
کد خبر : ۱۱۲۳۰۲
بانک سرمایه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک در راستای اقدامات خود برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت هم‌وطنان، علاوه بر کاهش ساعات کاری واحدهای خود، سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازها از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانه‌روز به مبلغ ۵۰ میلیون ریال (با سقف هر تراکنش ۳۰ میلیون ریال) افزایش داد.




این بانک در اقدامی دیگر، کارت‌های نقدی که انتهای اسفند سال ۱۳۹۸ منقضی می‌شوند را بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعبه‌ها، تا ۳۱ خرداد سال ۱۳۹۹ به‌طور خودکار تمدید کرده و تاریخ انقضای جدید به‌صورت پیامک برای مشتریان ارسال می‌گردد. مشتریانی که تاریخ انقضای کارت آنها به‌صورت خودکار تمدید شده‌است، باید در تراکنش‌های اینترنتی به جای ثبت تاریخ انقضای درج شده بر روی کارت، تاریخ انقضای جدید (۱۳۹۹/۰۳) را در درگاه‌های پرداخت غیرحضوری وارد کنند.


قابل ذکر است که درهمین راستا به منظور کاهش مراجعه مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز، سقف برداشت نقدی درون بانکی نیز از ۲ میلیون ریال به ۵ میلیون ریال افزایش یافته است. گفتنی است کارشناسان بانک سرمایه در مرکز صدای سرمایه به شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در تمامی ساعات شبانه روز و کلیه روزهای هفته آماده پاسخگوی به مشتریان ارجمند در این زمینه هستند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر