17 اسفند 1398 - 13:15

ریزش ۵۹۸۱ واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

معاملات تالار شیشه‌ای روز جاری با ریزش بیش از ۵۹۰۰ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۵۴۹ هزار و ۱۸۶ واحد به پایان رسید.
کد خبر : ۱۱۲۳۲۷
شاخص

به گزارش خبرنگار ایبِنا، جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت شده نشان می دهد که همه شاخص‌های معاملاتی در بازار سهام امروز با کاهش مواجه شدند.


افت شاخص‌ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۵۹۸۱) واحد ریزش معادل (۱.۰۸) درصد به ۵۴۹ هزار ۱۸۶ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با (۱۵۹۴) واحد افت معادل (۱.۰۸) درصد به ۱۴۶ هزار ۳۹۸ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۱۷۶۵) واحد ریزش معادل (۰.۹۵) درصد به ۱۸۴ هزار و ۵۰۱ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۱۱۷۴) واحد افت، معادل (۰.۹۵) درصد به ۱۲۲ هزار و ۸۰۰ واحد، شاخص آزاد شناور با (۲۷۲۱) واحد ریزش، معادل (۰.۳۹) درصد به ۶۹۷ هزار و ۵۱۳ واحد، شاخص بازار اول با (۲۶۶۷) واحد افت معادل (۰.۶۸) درصد به ۳۸۸ هزار ۷۰۸ واحد و شاخص بازار دوم با (۱۹۶۶۲) واحد ریزش معادل (۱.۶۶) درصد به یک هزار و ۱۶۳ واحد رسید.


 نمادهای تاثیرگذار


از سویی دیگرجزییات داد و ستدهای روز جاری مشخص می کند که امروز ۴ نماد « شتران با (۴۹۵) واحد، شپنا با (۴۲۹) واحد، شبندر با (۴۰۷) واحد و  وغدیر با (۳۸۹) واحد» افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


وضعیت شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، روز جاری اکثر شاخص صنایع تالار شیشه ای با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «اداره بازارهای مالی با ۵۷ واحد رشد معادل ۶.۸۸ درصد به ۸۹۴ واحد، وسایل ارتباطی با ۱۳۱۹ واحد افزایش معادل ۴.۹۵ درصد به ۲۷ هزار و ۹۵۹ واحد، انتشار و چاپ ۶۱۹۲۱ واحد رشد  معادل ۳.۸۶ درصد به یک هزار و ۶۶۷ واحد، سایر معادن ۷۱۸۶ واحد افزایش معادل ۳.۸۰ درصد به ۱۹۶ هزار و ۷۸ واحد، تامین آب، برق و گاز با (۴۱) واحد کاهش، معادل (۳.۸۹) درصد به یک هزار و ۲۱ واحد، فرآورده های نفتی (۷۴۱۱۹) واحد افت معادل (۴.۰۹) درصد به یک هزار و ۷۳۵ واحد، زراعت با با (۵۶۲۰) واحد کاهش معادل (۴.۲۲) درصد به ۱۲۷ هزار و ۷۱۲ واحد» رسید.


بیشترین کاهش قیمت‌ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند:  قیمت سهام نمادهای «شوینده، بورس، کالا، بکام، سخاش، کروی و غسالم»  بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «مرقام، خپارس، فجر، دزهراوی، دپارس، ثاخت و غچین پیلن» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.


به این ترتیب، در پایان دومین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، ۸۴۲ هزار و ۳۷۴ نوبت معاملاتی، ۵ میلیارد و ۳۳۵ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۴۸ هزار و ۳۲۴ میلیارد تومان در بورس معامله شد.


معاملات بورس در یک نگاه



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر