17 اسفند 1398 - 14:04

پیام همدردی مدیرعامل بانک دی با همکاران نظام بانکی کشور

مدیرعامل بانک دی با صدور پیامی درگذشت تعدادی از کارکنان نظام بانکی را در پی شیوع ویروس کرونا و ابتلا به این بیماری حین انجام وظیفه به مردم شریف ایران، خانواده های دلسوخته و نظام بانکی تسلیت گفت.
کد خبر : ۱۱۲۳۳۰
پيام  همدردي مديرعامل بانك دي با همكاران نظام بانكي کشور

به گزارش ایبِنا به نقل  از روابط عمومی بانک دی، متن پیام به این شرح است:



نام نیک برای کسانی باقی می ماند که در روزهای سخت بر اصول انسانی و ارزش های اخلاقی، ثابت قدم اصرار می ورزند و در مسیر تحقق رسالتی که در آفرینش خلقت به آن مبعوث شده اند، خالصانه مجاهدت می ورزند.
در روزهایی که کشور عزیزمان ایران در بوته آزمون های دشواری قرار گرفته، هم وطنان غیور در هر کسوت و مقامی در تلاش هستند تا  از این آزمون نیز سربلند بیرون بیاییم.
در خط مقدم مبارزه با کرونا در کنار تلاش های بی وقفه جامعه پزشکی کشور، مشاغل دیگری نیز با حضوری مستمر در محل خدمت، سهم خود را برای پشتیبانی از این عزم ملی ایفا می کنند.
کارکنان ایثارگر نظام بانکی این روزها همان مجاهدان خط مقدم در عرصه اقتصادی کشور هستند که با جانفشانی و کمترین تجهیزات خودمراقبتی برای حفظ رونق چرخ های اقتصادی این سرزمین در صحنه حضور دارند تا درخواست ها و امور بانکی مردم برای لحظه ای بی پاسخ نماند.
در کمال اندوه و تاسف، نظام بانکی تعدادی از  همکاران صدیق، تلاشگر و متعهد خود را در میدان جنگ با این ویروس ناخوانده به علت ابتلا حین انجام خدمت از دست داد و نام و یاد این بزرگ مردان در راه خدمت و ایثار برای همیشه در تقویم نظام بانکی جاودانه شد.
سرمایه های ارزشمندی که با جانفشانی، عشق به میهن، وفاداری و مسئولیت پذیری را دلاورانه معنا کردند تا فراموش نکنیم که تنها عشق بر جریده عالم، دوامی ماندگار دارد.
ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این ضایعه تلخ و تسلیت به خانواده بزرگ نظام بانکی برای آرامش روح این درگذشتگان دلیر از درگاه خداوند منان طلب مغفرت دارم.
بانک دی هم گام با تمامی بانک های کشور، تلاش کرده است برای صیانت از سلامت کارکنان و مشتریان گرانقدر تمهیدات لازم را در شعب خود در نظر بگیرد اما آنچه می تواند ما را در شکست دادن ویروس کرونا یاری کند یک عزم ملی است که با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی و کاهش مراجعات حضوری در مجامع عمومی می‌توان به ریشه کن شدن آن امیدوار بود.
صمیمانه از شما هم وطنان و مشتریان عزیز تقاضا دارم در راستای صیانت از سلامت خود و کمک به حفظ سلامت کارکنان نظام بانکی تا حد امکان با استفاده از بانکداری الکترونیک، مراجعات حضوری به شعب بانک ها را کاهش دهید.
یقین دارم دست در دست یکدیگر توام با همدلی و درایت مثل همیشه فاتح این آزمون بزرگ خواهیم بود. برای هم میهنان عزیز و همکاران گرانقدرم صحت و تندرستی آرزومندم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر