19 اسفند 1398 - 14:33

عقبگرد نماگر تالار شیشه ای به کانال ۵۳۴ هزار واحدی

معاملات تالار شیشه‌ای روز جاری با ریزش بیش از ۱۴۸۰۰ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۵۳۴ هزار و ۳۷۶ واحد به پایان رسید.
کد خبر : ۱۱۲۳۸۱
شاخص

به گزارش خبرنگار ایبِنا، جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت شده نشان می‌دهد که همه شاخص‌های معاملاتی در بازار سهام امروز با کاهش مواجه شدند.


افت شاخص‌ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۱۴۸۰۸) واحد ریزش معادل (۲.۷۰) درصد به ۵۳۴ هزار ۳۷۶ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با (۳۹۴۷) واحد افت معادل (۲.۷۰) درصد به ۱۴۲ هزار ۴۵۰ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۳۵۳۱) واحد ریزش معادل (۱.۹۱) درصد به ۱۸۰ هزار و ۹۶۹ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۲۳۵۰) واحد افت، معادل (۱.۹۱) درصد به ۱۲۰ هزار و ۴۵۰ واحد، شاخص آزاد شناور با (۲۱۵۹۲) واحد ریزش، معادل (۳.۱۰) درصد به ۶۷۵ هزار و ۹۲۰ واحد، شاخص بازار اول با (۱۲۲۶۹) واحد افت معادل (۳.۱۶) درصد به ۳۷۶ هزار ۴۳۸ واحد و شاخص بازار دوم با (۲۳۴۰۴) واحد ریزش معادل (۲.۰۱) درصد به یک هزار و ۱۴۰ واحد رسید.


 نمادهای تاثیرگذار


از سویی دیگرجزییات داد و ستدهای روز جاری مشخص می کند که امروز ۷ نماد « فولاد با (۱۳۹۶) واحد، فملی با (۱۰۰۹) واحد، کگل با (۶۸۰) واحد، وبملت با (۴۷۲) واحد، رمپنا با (۴۶۱) واحد، شتران با (۴۵۲) واحد  و همراه با (۴۱۸) واحد» افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


وضعیت شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، روز جاری اکثر شاخص صنایع تالار شیشه ای با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «فنی مهندسی با (۱۷۲) واحد افت معادل (۳.۹۶) درصد به ۴ هزار و ۱۸۶ واحد، فلزات اساسی با (۱۴۱۰۸) واحد ریزش معادل (۴) درصد به ۳۳۸ هزار و ۸۵۳ واحد، تامین آب، برق و گاز (۴۱) واحد افت  معادل (۴.۰۳) درصد به ۹۸۰ واحد، بانک ها (۹۹) واحد کاهش معادل (۴.۱۴) درصد به ۲ هزار و ۳۰۴ واحد، اطلاعات و ارتباطات با (۱۹) واحد کاهش، معادل (۴.۷۵) درصد به ۳۹۹ واحد، ذغالسنگ (۸۶۵) واحد افت معادل (۴.۹۴) درصد به ۱۶ هزار و ۶۷۶ واحد، سایر معادن با با (۱۰۵۸۳) واحد کاهش معادل (۵.۴۰) درصد به ۱۸۵ هزار و ۴۹۵ واحد» رسید.


بیشترین کاهش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند:  قیمت سهام نمادهای «غگل، غبهنوش، غشان، فسپا، شوینده، خمحرکه و فنوال»  بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «کاما، دیران، لبوتان، والبر، فاما، دکوثر و کماسه» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.


به این ترتیب، در پایان سومین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، ۵۲۹ هزار و ۵۲۰ نوبت معاملاتی، ۵ میلیارد و ۸۶۸ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳۷ هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان در بورس معامله شد.


معاملات بورس در یک نگاه


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر