19 اسفند 1398 - 17:21

افزایش مجدد سقف انتقال وجه کارت به کارت بانک کارآفرین

سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و داخلی از درگاه‌های موبایل‌بانک، اینترنت‌بانک و خودپردازهای بانک کارآفرین تا اطلاع ثانوی افزایش یافت.
کد خبر : ۱۱۲۳۹۲
بانک کارآفرین


به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب و خودپردازها، سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و داخلی از درگاه‌های موبایل‌بانک، اینترنت‌بانک و خودپردازهای بانک کارآفرین در هر شبانه‌روز از ۵۰ میلیون ریال به ۱۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.


بر اساس این گزارش کارمزد انتقال وجه بیشتر از ۳۰ میلیون ریال، بر اساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی محاسبه و از حساب کسر خواهد شد.


لازم به ذکر است از دیگر اقدامات بانک کارآفرین به منظور کاهش مراجعات حضوری مشتریان، افزایش برداشت نقدی از دستگاه‌های خودپرداز تا ۵ میلیون ریال است. همچنین تعداد دفعات وارد کردن رمز اشتباه که منجر به غیرفعال شدن کارت می‌شود، از ۳ به ۵ بار افزایش یافته است.


شایان ذکر است بانک کارآفرین به منظور حفظ سلامت تمامی ‌هموطنان عزیز، تقاضا دارد حتی‌المقدور امور بانکی خود را به صورت غیرحضوری و با استفاده از خدمات الکترونیکی همچون اینترنت‌بانک و اپلیکیشن‌های بانکی انجام دهند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر