20 اسفند 1398 - 13:43

عدم توزیع اسکناس نو درشعب بانک سرمایه به منظور حفظ سلامت مشتریان

با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور کاهش مراجعات حضوری به شعب و خودپردازها در جهت حفظ سلامت مشتریان ارجمند، بانک سرمایه در روزهای پایانی سال اسکناس نو توزیع نمی کند.
کد خبر : ۱۱۲۴۱۶
بانک سرمایه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، با توجه به شرایط فعلی و با هدف جلوگیری از انتقال ویروس کرونا در تجمعات ایجاد شده برای دریافت اسکناس نو و همچنین خطر گسترش بیماری از طریق رد و بدل شدن اسکناس بین افراد خانواده، دوستان و آشنایان، توزیع اسکناس نو در روزهای پایانی سال در شعب و خرانه بانک سرمایه صورت نمی گیرد.




لازم به ذکر است بانک سرمایه به منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب بانک، سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازها را از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانه‌روز به مبلغ ۵۰ میلیون ریال (با سقف هر تراکنش ۳۰ میلیون ریال)، و سقف برداشت نقدی درون بانکی را نیز از ۲ میلیون ریال به ۵ میلیون ریال افزایش داده است. همچنین این بانک در اقدامی دیگر، آن دسته از کارت‌های نقدی که انتهای اسفند ۱۳۹۸ منقضی می‌شوند را بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعب، تا ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ به‌طور خودکار تمدید کرده و تاریخ انقضای جدید را به‌صورت پیامک برای مشتریان ارسال می‌نماید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر