20 اسفند 1398 - 14:47
با رونمایی از طرح دیدار دی:

کسب و کار پزشکان و صاحبان مشاغل رونق می گیرد

بانک دی در راستای سرعت بخشیدن به توسعه کسب و کار مشتریان ارزشمند خود از طرح اعتباری «دیدار دی» رونمایی کرد.
کد خبر : ۱۱۲۴۲۰
کسب و کار پزشکان و صاحبان مشاغل رونق می گیرد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک دی، رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک دی با اعلام این خبر افزود: بانک دی با هدف ارزش آفرینی و ایجاد تنوع در سبد محصولات، طرح دیدار دی را با ویژگی سرعت در ارایه تسهیلات برای مشتریان ارزشمند خود در شعب سراسر کشور اجرایی کرده است.


طاهری با اشاره به این که هدف از اجرای این طرح، تامین مالی متخصصان و صاحبان مشاغل در قالب گروه های پزشکی و غیرپزشکی دارای مجوز از مراجع ذیربط است، گفت: طرح دیدار دی در راستای رفع نیاز برای سرمایه درگردش به منظور خرید مواد و ملزومات مصرفی، سرمایه ثابت، خرید محل فعالیت، خرید مطب برای گروه های پزشکی، تعمیر مطب و یا محل فعالیت، تامین بخشی از ودیعه اجاره محل فعالیت، خرید تجهیزات اداری، سیستم‌های کامپیوتری، خرید دستگاه، ابزارکار متناسب با نوع تخصص هریک از متقاضیان و سایر لوازم مورد نیاز در بانک دی تدوین و اجرایی شده است.


عضو هیئت مدیره بانک دی، طیف شغلی جراح و غیرجراح فوق تخصص، دندان پزشک، پزشک، دامپزشک  داروساز و جراح متخصص، پزشکان عمومی و سایر فعالان حوزه پزشکی را جزو گروه های پزشکی مشمول این طرح برشمرد.


وی افزود: پزشکانی که مشغول به فعالیت در مراکز درمانی، درمانگاه ها، بیمارستان ها یا نزد سایر پزشکان هستند و از تجهیزات و ابزارآلات خود استفاده می کنند، مشروط به این که دارای قرارداد معتبر با مراکز یاد شده باشند، امکان استفاده از تسهیلات این طرح را دارند.


طاهری همچنین در خصوص مشاغل غیرپزشکی که مشمول طرح دیدار دی هستند، گفت: دفاتر اسناد رسمی، مهندسین در تمامی صنوف، دفاتر خدمات الکترونیک شهر، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر ازدواج و طلاق، وکلا، دفاتر و کارگزاران حج و زیارت، رشته های مهندسی و سایر فعلان در صنوف مختلف از دیگر گروه های هدف این طرح هستند که می توانند از شرایط بسته اعتباری دیدار دی بهره مند شوند.


وی با بیان این که گروه های هدف در طرح دیدار دی علاوه بر دریافت تسهیلات می توانند از انواع ضمانت نامه ها و کارت اعتباری مرابحه نیز بهره مند شوند، گفت: مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک دی در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان دی (شماره تلفن‌های ۲۸۹۳۰ و ۲۷۲۶) تماس بگیرند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر