21 اسفند 1398 - 14:41

سیمان ساوه ۲۳۵۰۰ ریال کشف قیمت شد

عرضه اولیه سهام شرگت سیمان ساوه ۲۳۵۰۰ ریال در فرابورس کشف قیمت شد.
کد خبر : ۱۱۲۴۶۱
99

به گزارش ایبِنا، فرابورس در نخستین و آخرین روز کاری سومین هفته اسفندماه ۹۸ از دو عرضه اولیه میزبانی کرد که در جریان آن شنبه هفدهم اسفندماه بخشی از سهام شرکت پتروشیمی تندگویان در نماد «شگویا» عرضه شد و امروز ۲۱ اسفند نیز عرضه اولیه ۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم «ساوه» متعلق به شرکت سیمان ساوه رقم خورد.


روز جاری نوبت به هفدهمین عرضه اولیه امسال فرابورس رسید که با عرضه بخشی از سهام شرکت سیمان ساوه و کشف قیمت هر سهم این شرکت به ارزش ۲۳ هزار و ۵۰۰ ریال در نماد «ساوه» انجام شد.


در این عرضه، تعداد یک میلیون و ۶۱۸ هزار و ۳۹۵ کد معاملاتی مشارکت کردند که به یک میلیون و ۶۰۲ هزار و ۶۰۸ کد، فرایند تخصیص سهم در حال انجام است.


دامنه قیمت در عرضه اولیه ساوه که با روش ثبت سفارش صورت گرفت از مبلغ ۲۲.۵۰۰ تا ۲۳.۵۰۰ ریال تعیین شده بود که هر سهم شرکت سیمان ساوه در سقف این دامنه، قیمت خورد.


همچنین با هدف بهره‌مندی دارندگان واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری از مزایای عرضه‌های اولیه، در نظر گرفته شده است که روز کاری پس از عرضه اولیه، تعداد ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم ساوه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری با قیمت ثابت کشف‌شده در فرایند عرضه اولیه، عرضه شود.


از سوی دیگر، کارگزاری صباتامین علاوه بر آنکه مدیر این عرضه بود، به عنوان متعهد خرید، تعهد خرید ۵۰ درصد از سهام ساوه در روز عرضه اولیه را داد.


گفتنی است شرکت سیمان ساوه مهرماه سال جاری در گروه سیمان، آهک و گچ در بازار دوم فرابورس ایران پذیرش و شانزدهم بهمن‌ماه نیز درج شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر