24 اسفند 1398 - 15:00

ضرورت تطبیق مشخصات کارت بانکی و سیم کارت در کارت به کارت موبایلی

طبق بخشنامه اخیر بانک مرکزی و الزام به تایید مشتریان در سامانه احراز هویت شاهکار برای انتقال وجه کارت به کارت در اپلیکیشن های موبایلی،ضروری است مشتریان همزمان ازکارت بانکی و سیم کارت خود استفاده کنند.
کد خبر : ۱۱۲۵۳۸
بانک ملی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، طی روزهای اخیر برخی از مشتریان بانک در عملیات انتقال وجه خود از طریق  اپلیکیشن های پرداخت، پیامی را با مضمون «تراکنش تنها با کارت بانکی متعلق به صاحب سیم کارت ممکن است» دریافت کرده و انتقال وجه آنها میسر نشده است.


بر همین اساس مشتریان گرانقدر برای استفاده از سرویس انتقال وجه در اپلیکیشن های پرداخت باید از سیم کارت متعلق به خود که با مشخصات و کد ملی کارت بانکی آنها مطابقت دارد، استفاده کنند تا هویت آنها در سامانه شاهکار احراز و عملیات انتقال وجه انجام شود.


با توجه به اینکه این الزام از سوی بانک مرکزی اعمال شده و ارتباطی به سامانه های بانک ملی ایران ندارد و از سویی افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت نیز با هدف حفظ سلامتی مشتریان و کاهش رفت و آمد به شعب در روزهای بحران شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است لذا از هموطنان گرانقدر درخواست می شود از مراجعه به شعب بانک جدا خودداری کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر