26 اسفند 1398 - 11:00

۲۰۶ باشگاه مشتریان تجارت زیر پای شبانی

منصور شبانی از مشتریان باشگاه مشتریان بانک تجارت برنده جایزه بزرگ یک میلیارد ریالی کمک هزینه خرید خودرو ۲۰۶ جشنواره این باشگاه شد.
کد خبر : ۱۱۲۶۱۲
تجارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، قرعه کشی جشنواره جایزه بزرگ باشگاه مشتریان تجارت برگزار شد و منصور شبانی از شعبه مرکزی زنجان کد ۱۷۰۰۰ برنده اصلی جایزه ویژه این جشنواره شد. در این مراسم که با روش گوی و گردون انجام شد، به ۵۰ نفر از اعضای دیگر این باشگاه به قید قرعه ۵۰ فقره جایزه نفیس غیر نقدی اهدا شد.


  روش های کسب و افزایش امتیاز و شرکت در جشنواره های باشگاه مشتریان بانک تجارت برای کاربران متفاوت بوده و کاربران با نصب اپلیکیشن همراه بانک تجارت، نصب فعال شتابی همراه بانک تجارت(برای مشتریان سایر بانک ها)، عضویت در باشگاه مشتریان و تکمیل پروفایل، انتقال وجه ساتنا و پایا، انتقال وجه داخلی( تجارت به تجارت)، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی و پرداخت قبوض می توانند در این جشنواره های این باشگاه شرکت و جزو برندگان ویژه باشگاه مشتریان بانک تجارت باشند.


اسامی برندگان جشنواره جایزه بزرگ باشگاه مشتریان تجارت در سایت اینترنتی این باشگاه به آدرسwww.tejaratclub.ir درج شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر