03 فروردين 1399 - 09:34
به بهانه حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا انجام شد؛

درخواست بانک متخلف آمریکایی از فدرال رزرو برای لغو محدودیت دارایی

بانک ولزفارگو آمریکا از فدرال رزرو درخواست کرد تا محدودیت سقف دارایی را که در جریان رسوایی حساب‌های جعلی برای این بانک وضع شد، لغو کند تا این بانک بتواند از مشتریان خسارت‌دیده از شیوع کرونا حمایت کند.
کد خبر : ۱۱۲۷۴۶
ولزفارگو

به گزارش ایبِنا از فایننشال تایمز، ولز فارگو به منظور برداشته شدن موقت یا دائمی سقف دارایی به مبلغ ۱.۹۵ تریلیون دلار، با فدرال رزرو وارد مذاکره شده است؛ محدودیتی که از زمان اعمال در سال ۲۰۱۸ رشد و سوددهی این بانک را به شدت تحت الشعاع قرار داده است.


فایننشال تایمز به نقل از منابعی مطلع از این موضوع، اعلام کرد که ولز فارگو از اظهارنظر و واکنش آنی به انتشار این خبر خودداری کرده است.


لغو این محدودیت برای «چارلز شارف» مدیر ارشد اجرایی ولز فارگو همواره در اولویت بوده و از آنجا که فدرال رزرو در تلاش است تا بانک‌ها را ترغیب کند تا به مشتریانی که با کسری بودجه مواجه هستند، اعتبار و وام اعطا کند، برداشته شدن محدودیت مذکور به موضوعی حساس بدل شده است.


ولز فارگو به دلیل شیوع ویروس کرونا، فروش اسناد رهنی و تخلیه املاک مورد اجاره را به حالت تعلیق درآورده، تعدادی از شعب خود را تعطیل کرده، ساعات کاری تعدادی دیگر را تغییر داده و در راستای کمک به مهار کرونا اعطای کمک‌های خیریه خود را افزایش داده است.


بر اساس مصالحه انجام شده مابین ولز فارگو و مقامات قضایی آمریکا، این بانک اعتراف کرده است بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۶ با هدف گذاری‌های فروش غیرواقعی فشار علیه کارمندان خود را به اندازه‌ای افزایش داده که آنها مجبور شده‌اند اقدام به ایجاد حساب‌های غیرواقعی و سوء استفاده از اطلاعات شخصی مشتریان کنند.


ولز فارگو چهارمین بانک بزرگ آمریکا محسوب می‌شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها