08 فروردين 1399 - 11:31

رشد ۸ هزار واحدی شاخص بورس در سال جدید

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲ روز معاملاتی، بیش از ۸ هزار واحد رشد را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۱۱۲۸۳۸
بورس اوراق بهادار

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در سال جدید در مدت ۲ روز معاملاتی، تعداد ۸ میلیارد و ۹۳۲ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۶۵ هزار و ۶۱۸ میلیارد ریال در یک میلیون و ۳۱۳ هزار و ۷۶۷ دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۵ میلیارد و ۸۰۸ میلیون سهم به ارزش ۲۹ هزار و ۷۵۷ میلیارد ریال در ۵۹۱ هزار و ۴۱۵ نوبت در بازار اول؛ ۲ میلیارد و ۹۳۷ میلیون سهم به ارزش ۳۳ هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال در ۷۱۱ هزار و ۹۸۲ نوبت در بازار دوم؛ کمتر از ۵۰۰ هزار برگه به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در ۱۸۵ نوبت در بازار بدهی، ۲۰ هزار قرارداد به ارزش ۹ میلیارد ریال در ۴۷۳ نوبت در بازار مشتقه و ۱۸۷ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۹۴۸ میلیارد ریال در ۹ هزار و ۷۱۲ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۵۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد آغاز کرده است، تاکنون با ۸ هزار و ۳۶۷ واحد رشد، معادل ۱.۶۳ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۵۲۱ هزار و ۲۶۷ واحد رسیده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۴ هزار و ۱۷۲ واحدی و شاخص بازار دوم با رشد ۲۵ هزار و ۵۰۶ واحدی به ترتیب ۱.۱۵ و ۲.۳۴ درصد افزایش داشته‌اند.

برچسب ها: بورس شاخص بورس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر