13 فروردين 1399 - 09:44
سخنگوی کمیسیون حمایت از تولید ملی :

سنگ تمام بانک مرکزی برای کسب و کارها/ حمایت ها ادامه دار باشد

سخنگوی کمیسیون حمایت از تولید ملی با اشاره به تدابیر بانک مرکزی برای کمک به واحدهای تولیدی گفت: در این شرایط با کمک‌های تیم اقتصادی دولت و بانک مرکزی بار هزینه‌ای از دوش کسب‌وکارهای اصلی برداشته شد.
کد خبر : ۱۱۲۸۸۹
رحیم زارع

رحیم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به تدابیر بانک مرکزی برای کمک به واحدهای تولیدی و همچنین مردم در خصوص بازپرداخت تسهیلات، گفت: در نظر گرفتن فرصت دو الی سه ماهه برای بازپرداخت تسهیلات از سوی بانک مرکزی قوت قلبی برای مردم بوده است.


نماینده مردم آباده در مجلس با بیان بانک مرکزی با همراهی با مردم توانسته از بروز بسیاری از مشکلات مالی در آینده جلوگیری کند، تصریح کرد: فرصت دو تا سه ماهه برای بازپرداخت تسهیلات از یک سو و تصمیم برای اعطای تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از بحران کرونا به جد جای تقدیر دارد.


این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه بدون حمایت های بانک مرکزی باید شاهد سیل عظیمی از بیکاری و مشکلات اقتصادی اعم از چک های برگشتی باشیم، تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر تدابیر مناسبی در نظر گرفته شده و امیدواریم با عادی شدن شرایط وضعیت بنگاه های ریز و درشتی اقتصادی نیز بهبود یابد.


وی با بیان اینکه بانک مرکزی باید سازوکار تسهیلات دهی به واحد های آسیب دیده از کرونا را تسهیل کند، گفت: در کوتاه ترین فرصت ممکن باید این نوع تسهیلات دهی ممکن شده تا از بروز مشکل اقتصادی جلوگیری شود.


زارع همچنین با اشاره به فعالیت بدون وقفه شعب بانک ها حتی در روزهایی که بسیاری از مشاغل تعطیل بودند، افزود: این نوع فعالیت ها کارمندان بانک ها را در ردیف مدافعان سلامت که برای رفاه حال مردم مشغول خدمت هستند قرار می دهد.


سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی یادآور شد: در این شرایط با کمک های تیم اقتصادی دولت به ویژه بانک مرکزی بار هزینه ای از دوش کسب و کارهای اصلی برداشته شده و رونق رخ خواهد داد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر