11 فروردين 1399 - 13:52

رشد بیش از ۲هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران امروز نیز مانند روز گذشته افزایشی بود و با ۲هزار و ۱۲ واحد رشد به ۵۴۷هزار و ۶۶۱ واحد رسید.
کد خبر : ۱۱۲۸۹۱
شاخص

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شاخص کل بورس تهران امروز (دوشنبه ۱۱ فروردین ماه) با ۲هزار و ۱۲ واحد (معادل ۰.۳۷ درصد) رشد به ۵۴۷هزار و ۶۶۱ واحد رسید.


شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با ۵۳۶ واحد افزایش(معادل ۰.۳۷ درصد) به ۱۴۵هزار و ۹۶۳ و شاخص کل (هم وزن) هم با یک هزار و ۲۳۰ واحد رشد (معادل ۰.۶۳ درصد) به ۱۹۵هزار و ۲۰۴ واحد رسید.


همچنین شاخص قیمت (هم وزن) با ۸۱۸ واحد (معادل ۰.۶۳ درصد) افزایش به ۱۲۹هزار و ۸۷۰ و شاخص آزاد شناور نیز با ۶ هزار و ۱۳۶ واحد رشد (معادل ۰.۸۸ درصد) به ۷۰۵هزار و ۶۶۱ واحد رسید.


در حالی که در پایان معاملات امروز شاخص بازار اول با ۲هزار و ۸۳۶ واحد رشد (معادل ۰.۷۴ درصد) به ۳۸۶ هزار و ۵۱۸ واحد رسید اما شاخص بازار دوم با ۲هزار و ۱۴ واحد کاهش (معادل ۰.۱۷ درصد) به یک میلیون و ۱۶۵هزار و ۳۷۷ واحد رسید تا تنها شاخص سرخپوش بازار باشد.


نمادهای ومعادن با ۴۶۴ واحد، اخابر با ۲۹۲ واحد و بورس با ۲۰۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای حکشتی با ۳۷۲ واحد، شتران با ۳۰۶ واحد، پاکشو با ۱۹۹ واحد و شبریز با ۱۹۴ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.


امروز و در بازار بورس ۷ میلیارد و ۹۲۶ میلیون برگه سهام و حق تقدم در بیش از یک میلیون و ۹۹هزار نوبت معاملاتی به ارزش ۵ هزار و ۶۲۸ میلیارد تومان داد و ستد شد.


نمادهای پربیننده بازار نیز وبملت، وتجارت، غگل، فملی، غسالم، شپنا و فولاد بودند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر