17 فروردين 1399 - 12:09

نگاهی به معاملات بورس در ایام نوروز

شاخص بورس در ایام نوروز امسال طی ۵ روز معاملاتی، بیش از ۲۶ هزار واحد رشد را به ثبت رساند.
کد خبر : ۱۱۲۹۸۶
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در ایام نوروز سال جدید در مدت ۵ روز معاملاتی، تعداد ۳۰ میلیارد و ۸۳۰ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۱۸ هزار و ۴۴۱ میلیارد ریال در ۴ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۲۹۵ دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفت.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۱ میلیارد و ۱۵۷ میلیون سهم به ارزش ۱۰۷ هزار و ۴۶۱ میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۱۵ هزار و ۱۷۶ نوبت در بازار اول؛ ۸ میلیارد و ۹۸۰ میلیون سهم به ارزش ۱۰۳ هزار و ۴۹۱ میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۳۴۶ نوبت در بازار دوم؛ ۲۰۰ هزار برگه به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در ۵۹۰ نوبت در بازار بدهی، ۵۰ هزار قرارداد به ارزش ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در ۱۳۴۰ نوبت در بازار مشتقه و ۶۹۲ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۷۲۴۲ میلیارد ریال در ۳۳ هزار و ۸۴۳ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۵۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد آغاز کرده است، در ایام نوروز تاکنون با ۲۶هزار و ۳۹۱ واحد رشد، معادل ۵.۰۶ درصد افزایش را به ثبت رساند و به ارتفاع ۵۴۷ هزار و ۶۵۹ واحد رسید. شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۱۹ هزار و ۶۱۵ واحدی و شاخص بازار دوم با رشد ۵۱ هزار و ۷۶۰ واحدی به ترتیب ۵.۳۵ و ۴.۶۵ درصد افزایش داشتند.


برچسب ها: بورس ايام نوروز
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر