17 فروردين 1399 - 13:35

رشد ۶ هزار و ۵۹۴ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران امروز با ۶ هزار و ۵۹۴ واحد رشد در ارتفاع ۵۷۴ هزار و ۲۰ واحدی ایستاد.
کد خبر : ۱۱۲۹۹۴
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شاخص کل بورس تهران امروز با ۶ هزار و ۵۹۴ واحد رشد دیگر (معادل ۱.۱۶ درصد) در ارتفاع ۵۷۴هزار و ۲۰ واحدی ایستاد و حرکت صعودی خود را ادامه داد. امروز (یکشنبه ۱۷ فروردین ماه) تمامی شاخص‌های بازار بورس سبزپوش بودند و شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با یک هزار و ۷۵۷ واحد افزایش (معادل ۱.۱۶ درصد) به ۱۵۲ هزار و ۹۸۸ واحد رسید.


از سوی دیگر شاخص کل (هم‌وزن) نیز با ۳هزار و ۴۹۵ واحد رشد (معادل ۱.۷۴ درصد) در ارتفاع ۲۰۴ هزار و ۳۸۸ واحدی ایستاد و شاخص قیمت (هم‌وزن) نیز با دو هزار و ۳۲۵ واحد (معادل ۱.۷۴ درصد) افزایش به ۱۳۵ هزار و ۹۸۰ واحد رسید.


در پایان معاملات امروز شاخص آزاد شناور هم با ۱۱ هزار و ۴۹۳ واحد افزایش (معادل ۱.۵۷ درصد) به ۷۴۳هزار و ۶۶۳ واحد رسید. شاخص بازار اول با ۴هزار و ۸۹ واحد رشد (معادل ۱.۰۲ درصد) و شاخص بازار دوم با ۱۶ هزار و ۵۴۵ واحد افزایش (معادل ۱.۳۷ درصد) به ترتیب به ۴۰۴هزار و ۹۷۵ و یک میلیون و ۲۲۲ هزار و ۱۱۵ واحد رسیدند.


امروز بیش از ۷ میلیارد و ۶۱۱ میلین سهم و حق تقدم در یک میلیون و ۲۱۷ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش از ۶ هزار و ۲۸ میلیارد تومان در بازار بورس داد و ستد شد. نمادهای همراه با ۵۸۹ واحد، کویر با ۴۴۹ واحد، پارس با ۳۱۳ واحد، بورس با ۲۳۲ واحد و اخابر با ۲۲۱ واحد بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای حکشتی با ۲۷۵ و ومبلت با ۲۵۸ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند. نمادهای وبملت، وتجارت، غگل، شپنا، غسالم، ومعادن و وبصادر نیز جز نمادهای پُربیننده بازار بورس تهران بودند.

برچسب ها: بورس شاخص بورس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر