19 فروردين 1399 - 11:00

آغاز هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین

هشتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) بانک اقتصادنوین با هدف ترویج سنت پسندیده «قرض‌الحسنه» آغاز شد.
کد خبر : ۱۱۳۰۴۳
قرض الحسنه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این جشنواره که از ۱۸ فروردین‌ماه تا ۱۸ مهرماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود به‌پاس قدردانی از مشارکت خیرخواهانه هم‌وطنان عزیز، به‌قیدقرعه ۱۰ جایزه یک میلیارد ریالی، ۲۰ جایزه پانصد میلیون ریالی، ۵۰ جایزه صد میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به سپرده‌گذاران نیک‌اندیش این بانک اهدا خواهد شد.


همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده جوایز ارزنده بانک اقتصادنوین خواهد بود. حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین ۵۰۰ هزار ریال است و به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.


با توجه به لزوم کاهش ترددهای غیرضروری به دلیل شیوع ویروس کرونا، مشتریان بانک اقتصادنوین که علاقه‌مند به مشارکت در این سنت پسندیده هستند، می‌توانند با فعال‌سازی اینترنت‌بانک خود به‌صورت غیرحضوری یا با استفاده از سایر خدمات الکترونیکی این بانک مانند اپلیکیشن‌ همراه‌نوین و ... نسبت به افزایش موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز خود اقدام و از هم‌اکنون شانس خود را برای برنده شدن در این جشنواره افزایش دهند.


گفتنی است، منابع حاصل از سپرده‌گذاری مشتریان سخاوتمند بانک اقتصادنوین در حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، به‌صورت کامل صرف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به جوانان، مددجویان و سایر اقشار نیازمند جامعه می‌شود.


هم‌وطنان ارجمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر