19 فروردين 1399 - 13:25

صعود ۱۳ هزار و ۹۲۵ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۱۳ هزار و ۹۲۵ واحد به ۵۸۳ هزار و ۵۹۹ واحد رسید.
کد خبر : ۱۱۳۰۵۰
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شاخص کل بورس تهران پس از پایان معاملات امروز (سه‌شنبه ۱۹ فروردین‌ماه)، ۱۳ هزار و ۹۲۵ واحد (معادل ۲.۴۴ درصد) رشد یافت و در ارتفاع ۵۸۳ هزار و ۵۹۹ واحدی قرار گرفت تا اصلاح روز گذشته خود را جبران کند.


سایر شاخص‌های بورس تهران نیز امروز سبزپوش بودند و شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با ۳ هزار و ۷۱۱ واحد رشد (معادل ۲.۴۴ درصد) به ۱۵۵ هزار و ۵۴۱ واحد رسید. شاخص کل (هم وزن) نیز با ۴ هزار و ۲۹۷ واحد (معادل ۲.۱۰ درصد) افزایش به ۲۰۹ هزار و ۳۱۸ واحد رسید.


اما شاخص قیمت (هم وزن) با دو هزار و ۸۵۸ واحد رشد (معادل ۲.۱۰ درصد) و شاخص آزاد شناور نیز با ۱۶ هزار و ۲۲۳ واحد افزایش (معادل ۲.۱۹ درصد) به ترتیب در ارتفاع ۱۳۹ هزار و ۲۶۰ و ۷۵۷ هزار و ۲۷۳ واحدی قرار گرفتند.


 در پایان معاملات امروز همچنین شاخص بازار اول با ۹ هزار و ۶۱۴ واحد افزایش (معادل ۲.۴۰ درصد) به ۴۱۰ هزار و ۱۷۴ واحد و شاخص بازار دوم هم با ۳۰ هزار و ۵۸۳ واحد (معادل ۲.۵۱ درصد) به یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۴۱ واحد رسیدند. بورس تهران امروز شاهد داد و ستد ۶ میلیارد و ۴۷۵ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۵ هزار و ۵۹۰ میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۴۳ هزار نوبت معاملاتی بود.


همچنین بیشترین تاثیر در شاخص نیز به ترتیب متعلق به نمادهای تاپیکو با یک هزار و ۴۰۸ واحد، فارس با یک هزار و ۲۱۰ واحد، فولاد با یک هزار و ۴ واحد، فملی با ۸۵۲ واحد، رمپنا با ۶۰۳ واحد، اخابر با ۶۰۲ واحد و وامید با ۴۸۸ واحد بود. نمادهای وبملت، وتجارت، غگل، شپنا، فملی، ومعادن و فولاد نیز نمادهای پربیننده بورس تهران بودند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها