20 فروردين 1399 - 09:49
در جلسه شورای پول و اعتبار؛

موافقت با سیاست‌ها و برنامه‌های اعتباری رییس کل در شرایط کرونا

شورای پول و اعتبار با سیاست‌ها و برنامه‌های اعتباری پیشنهادی رئیس‌کل بانک مرکزی در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا موافقت کرد.
کد خبر : ۱۱۳۰۶۹
شورای پول و اعتبار

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، یک‌هزار و دویست و نود و یکمین جلسه شورای پول و اعتبار مورخ ۹۹.۰۱.۱۹ به ریاست دکتر عبدالناصر همتی برگزار شد و شورا پس از استماع و بحث و بررسی در رابطه با برنامه‌های در دست تدوین بانک مرکزی در سال جهش تولید، مقرر نمود در جلسات بعدی گزارشات لازم در این رابطه ارائه شود.


همچنین شورای پول و اعتبار با برنامه‌ها و سیاست‌های اعتباری پیشنهادی رئیس‌کل بانک مرکزی در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا موافقت کرد. در این جلسه همچنین رئیس‌کل بانک مرکزی گزارشی از خدمات پرسنل نظام بانکی در طول دوره شیوع ویروس کرونا که تعدادی از همکاران بانکی نیز در حین انجام ماموریت جان خود را از دست داده‌اند، به اطلاع اعضای شورا رساند.


شورای پول و اعتبار ضمن تقدیر از خدمات شبکه بانکی کشور و همدردی با خانواده جانباختگان کارکنان بانک‌ها ناشی از ابتلا به ویروس کرونا، مقرر کرد بانک مرکزی نسبت به هماهنگی لازم با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تدوین پروتکل‌های بهداشتی در ارتباط با فعالیت شعب بانک‌ها در شرایط بیماری کرونا و تداوم تامین تجهیزات و امکانات لازم برای حفاظت از سلامت پرسنل توسط بانک‌ها، اقدام و به شبکه بانکی ابلاغ شود.


گفتنی است در این جلسه گزارشی از تمهیدات لازم برای ترمیم، تجهیز و ارتقای خدمات الکترونیکی شبکه بانکی با هدف کاهش ارائه خدمات حضوری در شعب بانک‌ها به اطلاع اعضای شورا رسید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر