23 فروردين 1399 - 08:26
در گفتگو با ایبِنا عنوان شد؛

تصمیمات موثر بانک مرکزی برای حمایت از بخش تولید

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس بر ضرورت تداوم همراهی شبکه بانکی با واحدهای تولیدی در کشور خبر داد و گفت: تصمیمات حمایتی اتخاذ شده بانک مرکزی مورد تایید مجلس است.
کد خبر : ۱۱۳۱۲۸
فولادگر

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با ایبِنا با اشاره به تصمیمات صورت گرفته از سوی بانک مرکزی برای کاهش اثرات مخرب کرونا بر وضعیت اقتصادی کشور، گفت: خوشبختانه در این راستا تصمیماتی در حوزه استمهال وام ها و همچنین موافقت با ارایه تسهیلات به کسب و کارها صورت گرفته است.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیمات حمایتی اتخاذ شده بانک مرکزی مورد تایید مجلس است، افزود: ارایه تسهیلات کم بهره به کسب و کارها و بسیاری از مردم از دیگر خبرهای خوشی بوده که شنیدن پیشنهاد آن بسیار دلگرم کننده است.


وی با تاکید بر اینکه مطالبه ما از بانک مرکزی همکاری حداکثری شبکه بانکی با مردم در روزهای شیوع کرونا است، تصریح کرد: بانک ها چه خصوصی و چه دولتی مدتی باید از فکر سود صرف دوری کرده و بیشتر به ادامه امور خدماتی در راستای کمک هر چه بیشتر به مردم حرکت کنند.


این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه ارایه تسهیلات ارزان قیمت باید در دستور کار همه بانک ها قرار بگیرد، گفت: باید گزارشی از بانک ها که بیشترین همکاری را با مردم داشته اند تهیه شود تا از آنها تقدیر به عمل آید.


فولادگر با تاکید بر اینکه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی جلسات مستمری با بانک مرکزی در راستای کمک به کسب و کارهای مختلف داشته و در روزهای شیوع کرونا نیز این جلسات ادامه دارد، افزود: برخی از پیشنهادات شبکه بانکی در دست بررسی در کمیسیون ویژه قرار دارد و بزودی برای کمک به کسب و کارها در صورت لزوم قانون نیز وضع، یا قوانین موجود اصلاح خواهد شد.


رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای سرپا نگه داشتن واحدهای تولیدی باید نقدینگی تزریق شود، گفت: این مهم با کمک و همراهی شبکه بانکی ممکن خواهد شد تا از پیامدهای تعطیلی این نوع واحدها و تبعات آن جلوگیری شود.


خبرنگار - سید علی موسوی


برچسب ها: بانک مرکزی مجلس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر