25 فروردين 1399 - 10:25
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد:

معاملات فیزیکی بازار طلا به کمترین حد رسید

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اینکه معاملات فیزیکی بازار طلا در کمترین حد قرار دارد، گفت: با توجه به تعطیلی حدود ۴۰ روزه بازار طلا و سکه، روند بازار قابل پیش‌بینی نیست.
کد خبر : ۱۱۳۲۳۳
کشتی آرای

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار ایبِنا درباره روند بازار طلا و سکه در روزهای پیش رو، اظهار داشت: در حال حاضر بازار طلا و سکه تعطیل و معاملات فیزیکی در کمترین حد قرار دارد و واحدهای صنفی طلا و جواهر تا ۳۰ فروردین ماه نیز تعطیل و پس از این تاریخ بازگشایی خواهند شد.


وی افزود: اما قیمت‌ها براساس انس جهانی، نرخ ارز و فرمول‌های موجود بازار محاسبه می‌شود و معاملات فقط به صورت محدود و میان افراد صنفی و حرفه‌ای انجام می شود. نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در واکنش به اینکه آغاز ماه مبارک رمضان را در پیش داریم، پیش بینی شما از روند کاری بازار چیست؟ گفت: پایان فروردین ماه به آغاز ماه مبارک رمضان نزدیک است و با توجه به تجربیات سال‌های گذشته رکود دیگری به بازار تحمیل می‌شود. اما امسال شرایط خاص است و ماه مبارک رمضان پس از حدود تعطیلی ۴۰ روزه بازار و واحدهای طلا فروشی امکان پیش بینی بازار وجود ندارد.


به گفته کشتی آرای، نکته قابل توجه این است که باید منتظر بازگشایی بازار و آغاز به کار واحدهای صنفی طلا فروشی باشیم که به نظر من معاملات تا حدودی به کُندی خواهد بود و به اصطلاح بازار و قیمت در حال ارزیابی هم هستند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر