27 فروردين 1399 - 12:35

عدم دریافت خودکار اقساط وام قرض الحسنه در بانک سینا

در راستای مساعدت و حمایت از تسهیلات گیرندگان و پیرو تاکید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دریافت خودکار اقساط تمامی وام گیرندگان قرض الحسنه بانک سینا غیرفعال شد.
کد خبر : ۱۱۳۳۳۸
قرض الحسنه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، به منظور همراهی و مساعدت هموطنان گرامی به دلیل شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع کرونا، دریافت خودکار اقساط تمامی دریافت کنندگان وام قرض الحسنه در بانک سینا، مطابق دستور العمل ارسالی بانک مرکزی مربوط به اقساط ماههای اسفند، فروردین و اردیبهشت غیرفعال شد و وصول آن فقط به درخواست وام گیرندگان و ترجیحا از درگاه های خدمات بانکداری الکترونیک میسر است.


همچنین در خصوص مشتریانی که اقساط آنها کسر شده و تقاضای برگشت اقساط را دارند، مطابق با ضوابط بانک در خصوص بازگشت اقساط اقدام خواهد شد. گفتنی است پیشتر نیز بانک سینا در راستای تاکیدات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، صادرکنندگان چک هایی که سررسید آنها در بازه زمانی اول اسفند ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ بوده و به علت شرایط حاصل از شیوع ویروس کرونا دچار برگشتی شده اند را به مدت ۳ ماه، از محرومیت های بانکی، معاف کرد و همچنین اقساط تسهیلات صاحبان کسب و کارها را طبق مصوبه تعیین مصادیق دولت، به مدت سه ماه به تعویق انداخت.


از طرفی مهلت تسویه بدهی تسهیلات گیرندگان این بانک که مشمول قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی می شوند تا پایان آذرماه سال جاری و زمان ثبت درخواست ها جهت برخورداری از این تمهیدات نیز تا پایان خردادماه ۹۹ تمدید شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر