09 ارديبهشت 1399 - 07:48

جهش بزرگ در انتظار بیت‌کوین با گذر از میانگین متحرک کلیدی

بیت‌کوین پس از آنکه در روزهای اخیر در ورودی کانال ۷ هزار دلاری به شدت به در بسته خورد، سرانجام بار دیگر به این محدوده قیمتی وارد شد و در آستانه گذر از میانگین متحرک کلیدی ۲۰۰ روزه قرار گرفت.
کد خبر : ۱۱۳۷۲۰
بیت کوین

به گزارش ایبِنا از بیت‌کوینیست، حالا به نظر می‌رسد روند صعودی این رمزارز آن را وادار به گذر از یک میانگین متحرک کلیدی کند؛ فرآیندی که به شدت روی چگونگی نوسان بیت‌کوین در روزها و هفته‌های پیش رو تاثیر خواهد گذاشت.


ضمن اینکه احتمال زیادی وجود دارد که روند صعودی فعلی، بیت‌کوین را طی ساعات یا روزهای آتی به سمتی بالاتر از این سطح کلیدی هدایت کند زیرا این رمزارز در حال حاضر نشانه‌های ظریفی از مقاومت فنی را از خود بروز می‌دهد.


در زمان تحریر این مطلب، بیت‌کوین حدود دو درصد بیشتر از قیمت فعلی آن یعنی ۷ هزار و ۷۵۰ دلار معامله می‌شود که البته در مقایسه با بالاترین ارتفاع روزانه اخیر آن یعنی ۷ هزار و ۸۰۰ دلار اندکی کمتر و در مقایسه با پایین‌ترین سطح روزانه اخیرش یعنی ۷ هزار و ۵۵۰ دلار، بیشتر است.


محدوده قیمتی که بیت‌کوین در حال حاضر در آن معامله می‌شود با چاشنی مقاومت شدید روبرو است که بخشی از آن به دلیل تلاقی این محدوده با چندین میانگین متحرک است. یک دلال بیت کوین اخیرا در توییتی در خصوص سطوح فعلی قیمتی توضیح داد که میانگین متحرک ۲۰۰ روزه این رمزارز سطحی است که در صورت گذر جزئی از آن، می‌تواند جرقه یک «روند به شدت صعودی» باشد.


هنوز مشخص نیست که مقاومت فنی فعلی بیت کوین به اندازه‌ای قدرت دارد تا بر نقطه مقاومت فعلی آن غلبه کند یا خیر. یک تحلیل گر بازار در توییتی نوشت که به اعتقاد وی سرمایه گذاران بازار هم اکنون در حال هجوم به مناطق خرید عادی هستند؛ اتفاقی که به اعتقاد وی نویدبخش روند صعودی است.


اگر این روند صعودی به اندازه‌ای قوی باشد که بیت کوین را با قدرت به سمت کانال ۸ هزار دلاری سوق دهد، آنگاه رمزارز پیشتاز بازار روند صعودی چشمگیری را تجربه خواهد کرد که با ورود و گذر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه آن، تسریع خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر