17 ارديبهشت 1399 - 08:00

مجامع عمومی فوق العاده سال های ۹۶ و ۹۷ بانک شهر برگزار شد

مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده سال های مالی منتهی به ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ و ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران این بانک با رعایت فاصله اجتماعی حاضرین در جلسه برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۳۹۶۴
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سال های مالی منتهی به ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ و ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ بانک شهر با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برگزار شد.


همچنین با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر برگزاری مجامع با حضور حداکثر ۱۵ نفر از سهامداران حقیقی یا حقوقی علاوه بر پیش بینی امکانات حضور افراد سهامدار با رعایت فاصله اجتماعی در سالن جانبی، این مراسم به صورت زنده از طریق وب سایت بانک شهر به آدرس shahr-bank.ir برای رویت عموم پخش شد.


این گزارش می افزاید، احمد درخشنده مدیرعامل بانک شهر طی سخنانی، گزارشی در خصوص فعالیت های این بانک طی ۲ سال اخیر حاوی استراتژی ها و دستاوردهای این بانک در اجرای وظایف و ارائه خدمات به عموم جامعه و بهبود وضعیت مالی بانک ارائه نمود.


درخشنده با اشاره به تداوم محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و مشتریان شبکه بانکی، از تلاش های گسترده برای خدمات رسانی به فعالان بازار سرمایه طی سال جاری خبر داد و گفت:گسترش بانکداری الکترونیکی، حمایت از پروژه های عمرانی، فرهنگی و حمل و نقل کلانشهرها و ارائه به روزترین خدمات بانکی به مشتریان بانک شهر در دستور کار این بانک قرار دارد.


براساس تصمیمات مجمع، صورت های مالی بانک شهر مربوط به دوره مالی سال های ۹۶ و ۹۷ با نظر به گزارش حسابرس و با حضور نمایندگان سازمان بورس تصویب و تایید گردید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر