18 ارديبهشت 1399 - 16:18

پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی به بیش از ۲۰ میلیون سرپرست خانوار

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی، به ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ سرپرست خانوار تاکنون خبر داد.
کد خبر : ۱۱۴۰۱۸
توافق بانک مرکزی و سازمان حسابرسی درباره صورت های مالی بانک ها

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، براساس اعلام مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، بانک های عامل تا ساعت ۱۲ روز پنج شنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، از تعداد ۷۷۵ هزار و ۳۹۴ فقره تسهیلات قابل پرداخت به یارانه بگیران (براساس فهرست اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها)، تعداد ۷۷۲ هزار و ۹۳۰ فقره از تسهیلات موصوف (معادل ۹۹.۷ درصد)   را پرداخت کرده اند.


همچنین امکان واریز مابقی تسهیلات یاد شده نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها میسر نشده است. طبیعی است برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه رفع می شود.


بر این اساس با احتساب تسهیلات پرداختی مراحل اول و دوم تا کنون از تعداد ۲۰ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۹۷۳ خانوار معرفی شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، تعداد ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۸۶ سرپرست خانوار تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی را دریافت کرده‌اند.


لازم به ذکر است که که فرآیند ثبت‌نام باقیمانده خانوارها و معرفی آنها به بانک ها (برای تعیین تکلیف نهایی) در جریان است تا در آخرین مرحله پرداخت تسهیلات در پایان اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوارهای باقیمانده واریز شود.

برچسب ها: بانک مرکزی بانک
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر