21 ارديبهشت 1399 - 14:15

افزایش ۲۳ هزار واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

شاخص بورس با رشدی بیش از ۲۳ هزار واحدی در پایان داد و ستدهای روز جاری به یک میلیون و ۴۳ هزار واحد رسید تا در کانال یک میلیون واحدی تثبیت شود.
کد خبر : ۱۱۴۰۹۰
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با میانگین رشد ۲ درصدی مواجه شدند.


رشد شاخص‌ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۲۳۰۷۵ واحد رشد معادل ۲.۲۶ درصد به یک میلیون و ۴۳ هزار واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۶۱۳۷ واحد افزایش معادل ۲.۲۶ درصد به ۲۷۷ هزار و ۴۷۳ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۵۴۹۷ واحد افزایش معادل ۱.۷۲ درصد به ۳۲۴ هزار و ۸۷۸ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۳۶۴۷ واحد افزایش معادل ۱.۷۲ درصد به ۲۱۵ هزار و ۵۶۰ واحد، شاخص آزاد شناور با ۳۶۰۶۷ واحد افزایش معادل ۲.۸۰ درصد به یک میلیون و ۳۲۴ هزار واحد، شاخص بازار اول با ۲۴۹۵۸ واحد افزایش معادل ۳.۳۷ درصد به ۷۶۵ هزار ۵۱۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۳۱۳۹ واحد رشد معادل ۰.۶۳ درصد، به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد رسید.


 نمادهای تاثیر گذار


از سویی دیگر امروز ۶ نماد « فولاد با ۲۹۶۹ واحد، فملی با ۲۰۶۸ واحد، شستا با ۱۵۳۶ واحد، کگل با ۱۲۷۲ واحد، وبملت با ۱۲۶۹ واحد و کچاد با ۱۲۴۸ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


وضعیت نماگر صنایع


این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «اداره بازارهای مالی با ۱۰۲ واحد صعود معادل ۶.۸۹ درصد به ۱ هزار و ۵۸۲ واحد، سایر معادن با ۱۸۴۶۳ واحد افزایش معادل ۴.۸۱ درصد به ۴۰۲ هزار ۱۷۰ واحد، کانه فلزی ۱۲۶۱۱ واحد رشد معادل ۴.۶۹ درصد به ۲۸۱ هزار و ۴۲۲ واحد، بانک ها ۲۷۴ واحد افزایش معادل ۴.۶۵ درصد به ۶ هزار و ۱۷۴ واحد، فنی مهندسی با ۳۴۰ واحد رشد، معادل ۴.۳۲ درصد به ۸ هزار و ۲۲۶ واحد، مالی با ۶۱۰۳۳ واحد رشد معادل ۴.۱۲ درصد به یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد، محصولات چرمی با (۱۱۹۶) واحد کاهش معادل (۴.۳۴) درصد به ۲۶ هزار و ۳۶۳ واحد» رسید.


بیشترین افزایش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «خکار، تنوین، غمارگ، جم پیلن، کبافق، شفن و وسپه» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «وتوشه، شکلر، قصفها، غبهنوش، وملی، سفار و قزوین» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.


به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در یک میلیون و ۳۳۸ نوبت معاملاتی، ۶ میلیارد و ۹۴۹ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۱۳ هزار و ۲۳۳ میلیارد تومان در بورس معامله شد.


معاملات بورس در یک نگاه


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر