24 ارديبهشت 1399 - 12:27

مشارکت امورشعب خراسان رضوی بانک ملی ایران درپویش"کمک مومنانه

کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک ملی ایران در ماه مبارک رمضان با کمک بیش از یک میلیارد ریال در قالب پویش کمک مومنانه مشارکت کردند.
کد خبر : ۱۱۴۱۸۸
کمک مومنانه بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای اجرای فرامین و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری و ایجاد یک پویش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و آسیب دیدگان اقتصادی و درآمدی به تاثیر از شیوع ویروس کرونا، کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک ملی ایران همسو با این تاکیدات و همگام با مردم کشور در راستای اجرای پویش کمک‌ مومنانه بیش از ۲ هزار بسته معیشتی و اقلام مورد نیاز به ارزش یک میلیارد ریال را برای نیازمندان، ایتام، دانش آموزان محروم و اقشار آسیب پذیر تهیه و توزیع کردند.
این نیازمندان توسط کمیته امداد امام خمینی، سازمان های مردم نهاد و بسیج شناسایی شده بودند.
کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک ملی ایران با حضور در این پویش بار دیگر حماسه‌ای از همدلی و خدمت در این استان آفریدند.
بانک ملی ایران با تکیه بر ۹۱ سال قدمت و خدمت در عرصه نظام بانکداری کشور، با اجرای مسئولیت های اجتماعی نگاه ویژه ای به فعالیت های عام المنفعه و اقدامات خیرخواهانه دارد و در راستای حل مشکلات بخش های مختلف جامعه احساس مسئولیت می کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر