30 ارديبهشت 1399 - 11:22

تمدید اعتبار کارت‌های نقدی بانک اقتصادنوین در خردادماه

بانک اقتصادنوین در راستای مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا اعتبار کارت‌های نقدی خود را برای چهارمین ماه پیاپی تمدید کرد.
کد خبر : ۱۱۴۳۷۶
کارت نقدی

به گزارش ایبنِا و روابط عمومی بانک اقتصادنوین، پیرو ابلاغیه بانک مرکزی ج.ا.ا در راستای مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا و لزوم تسهیل استفاده هم‌وطنان گرامی از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعه به شعب، تمام کارت‌های نقدی بانک اقتصادنوین که تاریخ انقضای آن‌ها خرداد ۱۳۹۹ است به مدت یک سال تمدید شد. بدیهی است انجام تراکنش‌های نیازمند به درج تاریخ انقضا؛ با وارد کردن تاریخ جدید امکان‌پذیر است.


در همین راستا پیش از این تمام کارت‌های نقدی بانک اقتصادنوین که تاریخ انقضای آن‌ها اسفند ۱۳۹۸، فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹ بود به مدت یک سال تمدید شده و مبلغ برداشت نقدی از کارت‌های بانک اقتصادنوین روی خودپردازهای این بانک تا پنج میلیون ریال افزایش‌یافته است. همچنین هم‌وطنان ارجمند می‌توانند از طریق اپلیکیشن همراه نوین، اینترنت بانک و تمامی دستگاه‌های خودپرداز این بانک در مجموع تا ۱۰۰ میلیون ریال در روز کارت به کارت کنند.


گفتنی است مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند با استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک مانند اینترنت‌بانک، اینترنت‌بانک همراه، سامانه همراه‌نوین، اپلیکیشن رمزساز ارس و ... بسیاری از فعالیت‌های مورد درخواست خود را بدون نیاز به حضور در شعبه دریافت کنند.


علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ در تمام ایام هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات مشتریان ارجمند هستند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر