04 خرداد 1399 - 08:59

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشه

اسماعیل للـه گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را به همه هموطنان گرامی تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر : ۱۱۴۴۹۴
پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:


                                                              بسمه تعالی


هم میهنان ارجمند و گرامی


سلام علیکم


فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، شهر خون و قیام را محضر روح پر فتوح امام راحل عظیم‌الشأن، رهبر معظم انقلاب شکوهمند اسلامی(مدظله)، ارواح طیبه تمامی شهدا به ویژه شهدای جنگ تحمیلی و یکایک شما ملت شهیدپرور و قدرشناس میهن اسلامی به ویژه کارکنان خدوم متعهد نظام بانکی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.


به حق که سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر قهرمان، توسط رزمندگان رشید اسلام یکی از نقاط عطف در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است. این روز بزرگ و تاریخ ساز یادآور ایستادگی مردم حق طلبی است که در لوای زعامت و رهبری داهیانه و عالمانه بزرگ مرد تاریخ حضرت امام خمینی (ره) با دستان خالی، اما با اعتقاد راسخ و امیدوار به افق روشن میهن و انقلاب شکوهمند، مقابل دشمنان تا بن دندان مسلحِ قسم‌خورده ایران و انقلاب مردانه و شجاعانه ایستادگی کردند و درسی بزرگ و ماندگار به تمامی جهانیان آموختند.


خداوند متعال را شاکریم در عصری که تمامی جهانیان و ایادی استکبار جهانی با حمایت جنگ افروزان منطقه‌ای قصد آسیب به انقلاب و کشور را داشتند، با رشادت‌ها، دلیرمردی‌ها و شهادت طلبی سربازان دلیر اسلام ناکام ماندند.


بار دیگر ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر، از درگاه خداوند سبحان اعتلای روزافزون میهن اسلامی و سعادت، سلامت و پیشگامی ملت شریف ایران را مسألت دارم.


                                                                                                                                                                                                                                                                                                 اسماعیل للـه گانی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر