12 خرداد 1399 - 15:05

بازدید سرزده مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از هواپیمایی کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به صورت سرزده از مجموعه شرکت هواپیمایی کیش بازدید کرد.
کد خبر : ۱۱۴۷۶۰
مظفری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دهم خرداد با حضور در دفتر خانم دکتر شرفبافی مدیر عامل کیش ایر، ضمن دیدار و گفتگو با وی از اقدامات و زحمات این شرکت در طول چهار ماه گذشته و ایام کرونا در خصوص جابجایی و تلاش کیش ایر برای سلامت جزیره و کیشوندان تقدیر و تشکر کرد.


سپس دکتر مظفری با همراهی دکتر شرفبافی مدیر عامل کیش ایر و علیرضا بابایی دستیار ویژه مدیرعامل از هر سه مجموعه ساختمان های شرکت هواپیمایی کیش بازدید و با پرسنل حاضر دیدار و از تلاش ها و زحمات پرسنل هواپیمایی کیش حضورا تقدیر و قدردانی کرد.


علاوه بر دیدار با اعضای هیئت مدیره کیش ایر، معاونت های بازرگانی و زیر مجموعه آن و همچنین معاونت های مالی و اداری، عملیات، مهندسی و تعمییرات، حقوقی، روابط عمومی، حراست، ایمنی و تضمین کیفیت، خدمات پرواز، آموزش و فن آوری اطلاعات از قسمت هایی بودند که از آنها سرکشی و بازدید بعمل آمد.


در ادامه این بازدید دکتر مظفری با حضور در معاونت عملیات با توضیحات کاپیتان مصفایی معاون عملیات این شرکت از آخرین وضعیت و اقدامات آتی مطلع شد و سپس با حضور در واحد خدمات پرواز ضمن بازدید و گفتگو با همکاران آن بخش و مهمانداران روز جهانی مهماندار را به آنها و تمام شاغلین در این حرفه در صنعت هوایی را تبریک و تحنیت گفت و از زحمات مهمانداران قدردانی کرد.


دکتر مظفری که در این بازدید نسبتا طولانی دلیل حضور خود را اعلام تشکر و خسته نباشید به مجموعه کیش ایر عنوان می کرد، ابراز امیدواری کرد تا بزودی شاهد اختصاص زمین و موقعیتی برای احداث مسکن برای تعاونی پرسنلی کیش ایر بوده و اقدامات انجام شده در یکسال گذشته از زمان حضور دکتر شرفبافی مدیر عامل جدید را کاربردی و مفید خواند و با حمایت از آنها روزهای خوش و بهتر برای کیش ایر آرزو کردند.


وی در سخنان پایانی اش با اشاره به نقش آموزش، ارتقای کیفی و تخصصی پرسنلی، حفظ ایمنی و آمادگی احداث و ایجاد کانون و مرکزی برای آموزش صنعت هوانوردی در کیش و هندورابی و ایجاد پایگاه سیملایتور در آنها، توسعه ناوگان و پیوستن به بورس و حفظ ایمنی و افزایش خدمات مسافری و استفاده از تمام ظرفیت های داخلی سازمان و هم افزایی شرکت های موجود مثل سازمان علوم و فنون را پیش از پیش خواستار شد.

برچسب ها: مناطق آزاد کیش
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر