12 خرداد 1399 - 17:44
از صبح امروز آغاز شد؛

ثبت نام برای وکالت سهام عدالت در ۶ هزار باجه روستایی پست بانک

مدیر روابط عمومی پست بانک ایران اعلام کرد از صبح امروز (دوشنبه ۱۲ خردادماه) ثبت نام از دارندگان سهام عدالت برای اعطای وکالت‌نامه در ۶ هزار باجه روستایی آغاز شده است.
کد خبر : ۱۱۴۷۶۸
پست بانک

مجید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا با اعلام این مطلب افزود: درحال حاضر ۶۲ هزار روستا دارای سکنه در کل کشور وجود دارد که ۲۶ هزار روستا از این تعداد دارای سکنه بیش از ۵۰ خانوار هستند. ۶ هزار باجه روستایی پست بانک ایران در این ۲۶ هزار روستا قرار داشته و به ساکنین آنها و روستاهای مجاور خدمات ارائه می‌دهند.


وی با بیان اینکه پست بانک ایران ۲۴ تا ۲۵ درصد از جمعیت روستایی کشور را به طور مستقیم تحت پوشش خدمات خود دارد، اظهار داشت: جمعیت روستایی کشور حدود ۲۰ میلیون نفر است که ۱۸ میلیون نفر از این تعداد، در ۲۶ هزار روستایی که دارای سکنه بیش از ۵۰ خانوار هستند، زندگی می‌کنند.


مدیر روابط عمومی پست بانک ایران گفت: با توجه به اینکه تقریبا تمامی ساکنین روستاهای کشور دارای سهام عدالت هستند و برای جلوگیری از تردد غیرضروری افراد روستایی به شهرها، از صبح امروز ثبت نام برای اعطای وکالت نامه به پست بانک برای فروش سهام عدالت آغاز شده است.


رضایی با بیان اینکه درصورت تمدید مهلت اعطای واگذاری وکالت فروش سهام عدالت، امکان ارائه خدمات بهتری به روستاییان وجود دارد،   با این حال این اطمینان را داریم که جمعیت بزرگی از روستاییان در این زمان می‌توانند امور خود را در این بانک انجام دهند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها