13 خرداد 1399 - 20:20

پیام مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)

اسماعیل للـه گانی مدیر عامل بانک رفاه در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را به همه هموطنان گرامی تسلیت گفت و سالگرد قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشت.
کد خبر : ۱۱۴۸۱۱
پیام مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام مردمی 15 خرداد

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:


                                                                                                                        بسمه تعالی


فرا رسیدن چهاردهم خرداد ماه سالروز رحلت جانگداز و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به یکایک ملت شریف و فهیم ایران اسلامی به ویژه مشتریان و ذی‌نفعان بانک رفاه کارگران صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض  نموده و آغاز رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) را گرامی می داریم.


رهبر عظیم‌الشأن انقلاب با بینشی عمیق که نشأت گرفته از مکتب و جهان بینی مبتنی بر دین مبین اسلام بود با عزمی راسخ در پی استقرار آزادگی، مساوات، ظلم ستیزی، عدل، داد و براندازی استبداد و طاغوت گام در مسیری تاریخ ساز و ماندگار نهاد که بحمدالله با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به ثمر نشست و نقطه عطفی نه تنها در تاریخ ایران اسلامی، بلکه منطقه و سراسر جهان شد؛ تا جایی که آرمان‌های بلند ایشان  از سوی ملل آزاد اندیش، سرآغاز ندای آزادی خواهی و مبارزه با استبداد و استکبار جهانی در اقصی نقاط جهان شد.


بی تردید اندیشه‌های ناب و کلام گهر بار و الهام بخش حضرت امام (ره) همواره در پهنه تاریخ مانا، جاری و ساری است و برای اذهان و اندیشه‌های آزادی طلب الهام بخش خواهد بود.


خداوند سبحان را شاکریم که هم اکنون تحت رهبری داهیانه و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل (ره) را ادامه می‌دهیم و در سالروز ارتحال ملکوتی ایشان، با آرمان‌ها و اندیشه‌های بلند حضرت امام و شهدا تجدید میثاق می کنیم.


همچنین سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد که نماد جوش و خروش مردمی آزادی خواه و به تنگ آمده از ظلم و جور است را گرامی داشته و به روح پر فتوح تمامی شهدای این روز بزرگ درود می‌فرستیم و بر ادامه راه سرخ شهادت تاکید می‌نماییم.


بار دیگر ضمن تسلیت و تعزیت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام خونین پانزدهم خرداد، از درگاه خداوند متعال اعتلا و پیشگامی روز افزون میهن عزیزمان و صحت، سلامت و شادکامی آحاد مردم شهید پرور و همچنین تمامی ذی‌نفعان بانک رفاه کارگران را مسألت دارم                                                                                                               اسماعیل للـه گانی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر