19 خرداد 1399 - 14:24
‌مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر:

دارندگان سهام عدالت از قطار بازدهی بازار سرمایه پیاده نشوند

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر گفت: دارندگان سهام عدالت باید قدر این سبد سهام را بدانند و به راحتی از قطار کسب بازدهی بازار سرمایه پیاده نشوند.
کد خبر : ۱۱۴۹۴۸
سهام عدالت

به گزارش ایبِنا از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، محمد وطن‌پور به دارندگان سهام عدالت توصیه کرد: با توجه به چشم‌انداز مثبت بازار سرمایه و ارزندگی سهام شرکت‌های موجود در سبد سهام عدالت نسبت به فروش آن عجله نکنند.


وی با بیان اینکه با آزادسازی سهام عدالت، تعداد کثیری از مردم به جمع فعالان بازار سرمایه پیوسته‌اند، تاکید کرد: این اتفاق مبارکی برای تعمیق بورس و توسعه فرهنگ سهامداری در کشور به شمار می‌رود و باید این فرصت را برای حمایت از تولید و بالا بردن نرخ رشد اقتصادی مغتنم دانست.


وطن‌پور تصریح کرد: سهام عدالت سبدی از سهام بزرگترین و پربازده‌ترین و البته بهترین بنگاه‌های اقتصادی کشور است که همگی آنها در سال‌های گذشته بازدهی و عایدی مناسبی را برای سهامداران خود ایجاد کرده‌اند و در آینده نیز برای آنها ظرفیت‌های مختلفی پیش‌بینی می‌شود.


وی با بیان اینکه بازار سرمایه محلی برای انتقال ثروت از اشخاص عجول به  اشخاص صبور است، توصیه کرد: دارندگان سهام عدالت قدر ثروت خود را بدانند و به راحتی از قطار کسب بازدهی در بازار سرمایه پیاده نشوند.


مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر اظهار امیدواری کرد سهامداران سهام عدالت از جمله سهامداران صبور بازار سرمایه باشند که بیشترین بازدهی را از صبوری خود در این بازار خواهند برد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر