داتین

داتین با ارائه زیرساخت‌های استعلام و صدور آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث، امکان فروش الکترونیکی بیمه‌نامه را برای بیمه‌گزاران شرکت‌های طرف قرارداد خود از ابتدای سال ۹۹ فراهم کرد.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت داتین، همزمان با شیوع کرونا و در راستای دیجیتالی شدن هر چه بیشتر خدمات صنعت بیمه، داتین با ارائه زیرساخت‌های استعلام و صدور آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث، امکان فروش الکترونیکی بیمه‌نامه را برای بیمه‌گزاران شرکت‌های طرف قرارداد خود از ابتدای سال ۹۹ فراهم کرد.

فروش آنلاین بیمه‌نامه، گامی مهم در جهت حفظ سلامتی و صرفه‌جویی در وقت بیمه‌گزاران است. با این امکان جدید، بیمه‌گزاران شرکت‌های بیمه طرف قرارداد شرکت داتین می‌توانند بدون مراجعه حضوری، اطلاعات اولیه خود را در درگاه الکترونیکی شرکت‌ها به صورت آنلاین ثبت و بیمه‌نامه خود را دریافت کنند.

فروش آنلاین بیمه‌نامه مطالبه‌ای بود که بیمه مرکزی همزمان با شیوع بیماری کرونا و در راستای حرکت در بستر دیجیتال و تسهیل دسترسی بیمه‌گزاران از شرکت‌های بیمه مدنظر داشت. داتین به عنوان تامین‌کننده زیرساخت و نرم‌افزارهای صنعت بیمه که تاکنون راهکار بیمه‌گری خود را در شرکت‌های بیمه پاسارگاد، کوثر، حکمت صبا و باران پیاده‌سازی کرده، دیجیتالی شدن تمامی فرایندهای صنعت بیمه و تغییر در سطح کیفی ارائه خدمات را در دستور کار قرار داده و در تلاش است نقش مهمی را در توسعه کسب‌وکار شرکت‌های بیمه و افزایش رضایت‌مندی بیمه‌گزاران ایفا کند.

در این راستا، داتین به زودی و در آینده نزدیک از پیاده‌سازی کامل دیگر فعالیت‌ها و اقدامات خود در حوزه الکترونیکی شدن خدمات خبر خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =