24 خرداد 1399 - 13:05

همراهی بیش از ۷۰ هزار نفر با کانال بانک ملی ایران در بله

تعداد کاربران کانال بانک ملی ایران در پیام رسان«بله» از ۷۰ هزار نفر عبور کرد.
کد خبر : ۱۱۵۰۹۶
بله

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، کانال بانک ملی ایران در پیام رسان «بله» با محتوای بانکی و در دسته بندی های مختلف از سه سال گذشته تاکنون با هدف افزایش رضایت کاربران، ارایه مطالب مفید و کاربردی و کمک به ارتقای سواد بانکی مخاطبان فعال می باشد.


کاربران با عضویت در این کانال به آدرس (bankmelli۱۳۰۷ ) می توانند به راحتی از آخرین اطلاعات و اخبار بانکی، معرفی خدمات ، اطلاعیه ها و هشدارهای مهم آگاهی یابند.
گفتنی است بر اساس نظرسنجی که در نوروز ۹۹ از کاربران این کانال انجام شد و بالغ بر چهار هزار نفر در آن شرکت کردند؛ بالغ بر ۹۰ درصد از مطالب و محتواهای تولیدی و مناسب بودن نوشتار و تعداد پست ها ابراز رضایت کردند.


روابط عمومی بانک ملی ایران با هدف آموزش مفاهیم و خدمات بانکی برنامه هایی در راستای توسعه این بستر اطلاع رسانی داشته و به زودی مسابقاتی نیز طراحی و اجرا خواهد شد تا مشتریان با انگیزه بیشتری از محتواهای آموزشی و خدماتی استفاده نمایند.


شایان ذکر است بستر این کانال اطلاع رسانی بانک ملی ایران پیام رسان «بله» می باشد که به عنوان یک اپلیکیشن و پیام‌رسان ارتباطی و بانکی کشور علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام‌رسان از جمله گفت‌وگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و … را داراست و علاقمندان استفاده از این خدمات می توانند با دریافت پیام رسان «بله» علاوه بر استفاده از این خدمات با عضویت در کانال های مختلف اطلاع رسانی از جمله کانال بانک ملی ایران نیازهای دریافت اطلاعات خود را تامین نمایند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر