09 تير 1399 - 08:42
در گفتگو با ایبِنا عنوان شد؛

توانمندی بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز

نماینده اردکان در مجلس بیان داشت: سابقه کنترل نرخ ارز در ماه‌های اخیر نشان داده که بانک مرکزی توانمندی ساماندهی بازار را دارد.
کد خبر : ۱۱۵۳۲۵
دلار

محمدرضا دشتی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به نحوه مدیریت بانک مرکزی بر بازار ارز، گفت: خوشبختانه از زمانی که مدیریت بانک مرکزی تغییر کرده بازار وضعیت بهتری داشته، اما انتظار می رود ساماندهی وضعیت هر چه سریع تر پیگیری شود.


این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه سابقه کنترل نرخ ارز در ماه های اخیر نشان داده که بانک مرکزی توانمندی ساماندهی بازار را دارد، افزود: مجلس به طور حتم در خصوص چرایی عدم کاهش نرخ ارز از مسئولان دولتی سوال خواهد داشت و در این رابطه مطالبه گری مستمر جریان دارد.


وی با تاکید بر اینکه ملتهب شدن بازار ارز سایر بازارها را نیز درگیر التهاب می کند، تصریح کرد:‌ مجلس نسبت به قوانینی که باید با فوریت مصوب شود تا بازار از تلاطم قیمتی دور شود کوتاهی نخواهد کرد، از اینرو باید عزم همه دستگاه ها برای ساماندهی بازار جزم شود.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با بیان اینکه اقتصاد و معیشت مردم در اولویت کاری مجلس است، گفت: با توجه به ارتباط زنجیره وار همه مولفه ها در اقتصاد با یکدیگر اتخاذ تدابیر مناسب برای ساماندهی ارزی مهم ترین اولویت خواهد بود.

برچسب ها: مجلس ارز
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر