02 تير 1399 - 13:04
معاونت کسب‌وکار اتاق ایران فراخوان داد؛

آغاز ثبت‌نام متقاضیان انتخاب صادرکننده نمونه از هفتم تیرماه

ثبت‌نام از متقاضیان حضور در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه از روز شنبه هفته آینده، ۷ تیرماه ۹۹ آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت معرفی شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
کد خبر : ۱۱۵۳۸۱
اتاق ایران

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران، مراسم روز ملی صادرات، همه‌ساله در تاریخ ۲۹ مهرماه برگزار می‌شود و فرصتی برای تقدیر از صادرکنندگان نمونه کشور به شمار می‌آید. تا سال گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت متولی برگزاری این مراسم بود تا اینکه عاقبت نقد و نظر بخش خصوصی در این زمینه شنیده شد و با اعلام رضا رحمانی وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت، مسئولیت برگزاری این مراسم از امسال به اتاق ایران سپرده شد.


با واسپاری مسئولیت برگزاری مراسم روز ملی صادرات به اتاق ایران، کارگروه انتخاب صادرکننده برتر در پارلمان بخش خصوصی تشکیل شده تا ضمن زمینه‌سازی برای برگزاری باشکوه این مراسم، مقدمات ثبت‌نام از متقاضیان حضور در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه را نیز به انجام برساند.


اولین نشست این کارگروه در اردیبهشت امسال، با حضور نمایندگان سازمان توسعه تجارت، گمرک و معاونت استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران برگزار شد، محمدرضا رمضانی، دبیر کل اتاق ایران، اعلام کرد: برای برگزاری مراسم امسال روز ملی صادرات، اتاق ایران با ارسال دعوت‌نامه‌ای به روسای سه قوه در نظر دارد تا در آخرین مراسم روز ملی صادرات در دولت دوازدهم، میزبان رئیس‌جمهور باشد تا دغدغه‌های صادرکنندگان در حضور ایشان نیز مطرح شود.


طبق اعلام معاونت کسب‌وکار اتاق ایران، علاقه‌مندان به حضور در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه سال ۱۳۹۹، می‌توانند از شنبه هفته آینده ۷ تیرماه می‌توانند با مراجعه به این لینک، نسبت به ثبت‌نام آنلاین برای شرکت در انتخاب صادرکنندگان برتر در مراسم روز ملی صادرات امسال اقدام کنند. البته ثبت‌نام آزمایشی این فرایند از امروز آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به تارنمای بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات، نسبت به تکمیل مدارک و مستندات موردنیاز اقدام کرده و به‌صورت آزمایشی مراحل ثبت‌نام را طی کنند؛ اما ثبت‌نام اصلی از شنبه آینده، ۷ تیرماه ۹۹ آغاز خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر