04 تير 1399 - 08:43
رییس کل بانک مرکزی؛

نوسانات بازار ارز موقتی است

رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: نوسانات بازار ارز موقتی است و بانک مرکزی بازار را مدیریت می‌کند.
کد خبر : ۱۱۵۴۴۸
دکتر همتی

به گزارش ایبِنا، عبدالناصر همتی روز گذشته در حاشیه جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اولین جلسسه رسمی کمیسیون اقتصادی بود که امید دارم با روحیه ای که نمایندگان و اعضا کمیسیون اقتصادی دارند مسائل پولی و ارزی و بانکی در آینده با قوت بیشتری پیگیری شود.


وی افزود: در این جلسه گزارشی از بازار ارز و ورود و خروج ارز در کشور، نحوه تامین تجارت خارجی و از نحوه مدیریت بازار ارز گزارش های کاملی ارائه شد. رییس کل بانک مرکزی، ادامه داد: پس از ایام عید نوروز به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش درآمدهای برخی محصولات و همچنین محدودیت های مرزی، تا حدودی نقصان در عرضه نسبت به تقاضا اتفاق افتاد که موجب نوسانات کوتاه مدتی شد که بزودی مرتفع خواهد شد.


به گفته رییس شورای پول و اعتبار، بانک مرکزی با حضور و مدیریت بازار و با حمایت و پشتیبانی کمیسیون اقتصادی بر شرایط موجود فائق خواهیم آمد. همتی در پایان تاکید کرد: من اطمینان دارم علیرغم تشدید فشار حداکثری دشمنان و با توجه به اقداماتی که علیه جمهوری اسلامی انجام شده و همانطور که در دو سال گذشته با اقتدار کشور را اداره کرده این این روند را ادامه خواهیم داد و تعادل برقرار خواهد شد. برای رونق و جهش تولید نیز از تمامی امکانات پولی، بانکی و ارزی برای بهبود شرایط تولید و اقتصاد کشور استفاده خواهیم کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها