08 تير 1399 - 07:47
مدیر عامل بانک کشاورزی:

برای پرداخت تسهیلات از محل تبصره۸ بدون یارانه هیچ محدودیتی نداریم

مدیرعامل بانک کشاورزی با اعلام اینکه سال گذشته اعتبار خوبی برای بند "الف" تبصره ۱۸ برنامه اشتغال کشور اختصاص داده شد، گفت: برای پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ بدون یارانه هیچ محدودیتی نداریم.
کد خبر : ۱۱۵۵۵۵
مجمع نمایندگان کرمان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی که صبح امروز شنبه هفتم تیر ماه در نشست مشترک با مجمع نمایندگان کرمان و مدیران بخش کشاورزی شمال و جنوب این استان سخن می گفت،با اعلام مطلب فوق افزود: طرح‌های آماده از فردا می‌توانند تسهیلات با نرخ ۱۰ یا ۱۴ درصد دریافت کنند.


وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در بانک کشاورزی امکانات خوبی برای بخش کشاورزی فراهم شده است که با استفاده از این امکانات می توان بخش کشاورزی کشور را توسعه داد. بر اساس این گزارش،روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی همزمان با وزیر جهاد کشاورزی به استان کرمان سفر کرده است و درجریان این سفر ضمن شرکت در مجمع نمایندگان استان کرمان، با نمایندگان از نزدیک دیدار و درباره تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانک، ابلاغ بسته وصول باشرایط مناسب برای بدهکاران و تعیین تکلیف موارد باقی مانده بدهکاران مشمول بند خ و بند ل و ... گفت و گو کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر