09 تير 1399 - 08:01

بازگشت ۱۰۰ هزار دستگاه کارتخوان به اکوسیستم پرداخت

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، تا پایان اسفند ماه سال جاری بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه کارتخوان (POS) به تناوب تعمیر و روانه بازار می‌شود.
کد خبر : ۱۱۵۶۰۲
بابک رهنما پور

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، بابک رهنماپور  گفت: تا پایان اسفند ماه سال جاری بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه کارتخوان (POS) به تناوب تعمیر و روانه بازار می شود.


مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر  با اشاره به اهمیت بالای این موضوع برای کشور گفت: در “سال جهش تولید” یکی از اولویت های بالای ما استفاده از توان و ظرفیت بومی و ملی برای توسعه زیرساخت های پرداخت الکترونیک در کشور بوده است.


وی افزود: علاوه بر این، با توجه به تحریم های ظالمانه از یک سو و نوسانات نرخ ارز از سوی دیگر، تامین دستگاه‌های کارتخوان مورد نیاز، به جز دشواری‌های تحمیلی به شرکت‌های ایرانی، باعث خروج مقادیر قابل توجهی ارز از کشور نیز می شود.


مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر اضافه کرد: خوشبختانه هم اکنون دانش، فناوری و نیروهای متخصص برای تعمیر دستگاه‌های کارتخوان در شرکت پرداخت الکترونیک با استاندارد بسیار بالا وجود دارد و ما طبق برنامه ریزی‌ها تا پایان امسال بیش از صدهزار دستگاه کارتخوانی که تاکنون امکان تعمیر نداشته و در انبارها تجمیع شده بود را با تعمیرات تخصصی و کیفیت بالا روانه بازار خواهیم کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر