شاخص ۱۶۱۲۰۰۰ واحد شد :

ادامه سقف شکنی بورس

شاخص بورس در پایان داد و ستدهای روز جاری با رشد بیش از ۶۶۰۰۰ واحدی علاوه بر سقف شکنی مجدد در آخرین روز معاملاتی هفته جاری به یک میلیون و ۶۱۲ هزار و ۸۸۲ واحد رسید.
کد خبر : ۱۱۵۷۲۷
شاخص

به گزارش خبرنگار ایبِنا، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با میانگین رشد ۳.۷۹ درصد مواجه شدند.


صعود دسته جمعی شاخص‌ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۶۶۰۳۶ واحد صعود معادل ۴.۲۷ درصد به یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۸۵۰ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۱۷۴۷۷ واحد افزایش معادل ۴.۲۷ درصد به ۴۰۹ هزار و ۵۵۶ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۳۳۰۲ واحد رشد معادل ۴.۲۱ درصد به ۴۶۶ هزار و ۳۴۰ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۸۷۶۷ واحد افزایش معادل ۴.۲۱ درصد به ۳۰۷ هزار و ۳۷۲ واحد، شاخص آزاد شناور با ۷۹۳۹۷ واحد افزایش معادل ۴.۵۸ درصد به ۲ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۹۵۲ واحد، شاخص بازار اول با ۵۴۶۳۸ واحد ۶۴۰۵۱ معادل ۴.۳۱ درصد به یک میلیون و ۲۱۸ هزار ۹۵۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۰۷۳۴۸ واحد صعود معادل ۴.۴۹ درصد به ۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۵۶۶ واحد رسید.


 نمادهای تاثیر گذار


از سویی دیگر امروز ۷ نماد «کچاد با ۶۸۵۱ واحد، فارس با ۴۵۷۳ واحد، فولاد با ۴۴۵۹ واحد، فملی با ۳۹۷۱ واحد، شستا با ۲۴۶۳ واحد، کگل با ۱۹۸۹ واحد و شپنا با ۱۸۱۸ واحد» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


رشد نماگر صنایع


این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «کانه فلزی با ۳۵۲۱۷ واحد صعود معادل ۹.۵۷ درصد به ۴۰۳ هزار و ۳۳۷ واحد، سیمان با ۶۹۰ واحد افزایش معادل ۵.۴۹ درصد به ۱۳ هزار و ۲۶۸ واحد، وسایل ارتباطی با ۵۴۸۳ واحد رشد معادل ۵ درصد به ۱۱۵ هزار و ۱۸۳ واحد، محصولات چرمی با ۳۲۰۱ واحد افزایش معادل ۵ درصد به ۶۷ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۴۰۹ واحد، فنی مهندسی با ۵۴۶ واحد صعود معادل ۴.۹۵ درصد به ۱۱ هزار و ۵۸۵ واحد، تامین، آب، برق و گاز با ۱۱۹ واحد رشد معادل ۴.۹۵ درصد به ۲ هزار و ۵۲۹ واحد، سرمایه گذاری ها با ۱۸۰۴ واحد افزایش معادل ۴.۸۳ درصد به ۳۹ هزار و ۱۹۰ واحد» رسید.


بیشترین افزایش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «وصنعت، کچاد، ستران، سخزر، ساراب، ونوین و سشمال» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «غبهنوش، فروس، قثابت، لابسا، فرآور، ثفارس و کسرام» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.


به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در یک میلیون و ۴۷۲ هزار نوبت معاملاتی، ۹ هزار و ۲۰۵ میلیارد برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۳۷ هزار و ۷۹۶ میلیارد تومان در بورس معامله شد.


جزییات معاملات بورس در یک نگاه



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر