دسترسی مجدد به مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه کارگران برقرار شد

دسترسی مجدد مشتریان به مرکز ارتباط با مشتریان این بانک فراهم شده و مشتریان می توانند خدمات خود را دریافت کنند.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، گفتنی است به منظور ارتقای سرورهای مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه(فراد)،ارتباط با مرکز یاد شده و سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان روز سه شنبه دهم تیر ماه سالجاری طی ساعاتی با قطعی موقت همراه بود که با ارتقای سرورها و زیر ساخت ها، این مرکز هم اکنون آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =